października 08, 2016

Jesień

   

     Witam.
Nastał w końcu długo przeze mnie wyczekiwany październik. Uwielbiam jesień, mimo że w ostatnim tygodniu w moim mieście padało. U Was też pogoda była taka? Lubię gdy pada, lubię gdy jest chłód, jesienny klimat sprawia że czuję się lepiej niż w innej porze roku. W zasadzie to nie wiem czemu tak jest. Może to przez to że w tym miesiącu mam urodziny? A może dlatego że tak bardzo kocham dekoracje, które są sprzedawane z tematyką halloween? Jedno wiem na pewno, z tego wszystkiego najbardziej lubię kolory jakie natura obdarza nas jesienią.




     Zauważyłam jednak że w moim mieście (nie wiem jak w innych) nie jest tak do końca "złoto" jak na tych wszystkich "typowo jesiennych" zdjęciach. Mamy jeszcze masę innych kolorów. I to jest właśnie najlepsze. Jest jeszcze również wiele zieleni, kolorowych kwiatów gdzieniegdzie. Jeszcze.
     Niby wiosną też jest tak bardzo kolorowo jednak sądzę że to już nie to samo. Te usychające, zgniłe liście mają jakiś swój urok. Nie zobaczymy ich wiosną, zimą czy latem. Natura jest taka że wszystko ma swój porządek i wszystko musi być na swoim miejscu. Nawet te zgniłe liście.
     Wiadomo że fajnie jest i miło gdy promyki słońca pasają za złote liście, to dodaje uroku. Można jeszcze pocieszyć się trochę spacerami (póki nie zrobi się za szybko ciemno). A i jakieś zdjęcia wychodzą też jaśniej i LEPIEJ. Jednak twierdzę że deszcz też wcale nie jest zły. Kto będąc dzieckiem nie lubił chodzić w kaloszach i chlapać się nawet w najmniejszej kałuży?
     Sezon na cieplejsze swetry uważam za otwarty. I oczywiście już niedługo na wielu stronach pojawi się temat Halloween...
Za co kocham jesień? Może za to że po prostu jest jaka jest?

A Wy jaką porę roku lubicie najbardziej? Czy też lubicie jesień tak jak ja?














Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.

Co do tych kwiatów na początku to tak jak pozostałe zdjęcia był robione jednego dnia (w razie jeśli ktoś chciałby mi zarzucić, że robiłam je latem.

:)

33 komentarze:

  1. Ja niestety nie lubię jesieni ze względu na to, że jest zimno, deszczowo i ponuro. Jedynie te kolorowe krajobrazy nadają jej uroku :) Świetne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesień! To tak niesamowicie klimatyczna pora roku 😍 Super zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie 😊
    www.ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Tekst cudowny, lubię jak jesienią jest tak kolorowo, jednak moją porą jest lato lub wiosna. Kiedy wszystko kwitnie jest ciepło i nie trzeba nosić kurtek w których wyglądamy jak bałwanik. Takiego bloga szukałam, podobnego do mojego. Piszącego NIE o modzie, a o przyrodzie, o porze roku, o tym pięknym świecie. Zapraszam do mnie podobne klimaty. (Obserwuję Cię) Pozdrawiam http://www.crazyphotonature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo. Wszak nie pisze tu tylko o przyrodzie tylko tez o innych pierdołach ale moda JUŻ mnie jakoś nie interesuje na tyle by ten blog był tylko o niej.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja lubię wszystkie pory roku.Każda ma w sobie coś wyjątkowego.
    Robisz świetne zdjęcia :)


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię jesień, ale w momencie kiedy jest ciepło, świeci śłońce i czuć ten jesienny klimat
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Październik jest zdecydowanie moim ulubionym miesiącem, w moim mieście jest wtedy tak złoto <3 Ten miesiąc zawsze kojarzy mi się z ciepłymi kocami, kominkiem, gorącą herbatą czy kakao... Z długimi popołudniowymi spacerami po chodnikach wyłożonych liśćmi i ogólnie takim poczuciem ciepła i radości.
    Jesień jest zdecydowanie najpiękniejsza.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciach często jest złoto, bo photoshop ;D Generalnie w każdej porze roku coś fajnego się znajdzie, zwłaszcza do fotografa. Np. osobiście wole, jak jest chłodniej, ale nie mogę hejtować lata bo wtedy mam opcje na zdjęcia modelek w bardziej skąpych strojach (mówię głównie o cosplayach, które często sporo odkrywają). Gdy jest chlapa trudniej znaleźć kogoś odważnego...
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię jesieni, ale inspiracje z nią są cudowne!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bardzo lubię jesień. Tą złotą-czerwono-brązową, ale tą szarą też, wtedy mam największy zapał do wszystkiego, nieważne, czy to o pisanie chodzi, czy też o zwykłą naukę.
    Jest więc trzeba korzystać ;).
    A w międzyczasie zapraszam do siebie :
    http://utwory-wierszem-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście uwielbiam każdą porę roku. W każdej znajdę coś dla siebie.
    Każda ma swoje wady i zalety.
    Jesień najbardziej kocham chyba za te spacery i moje ukochane płaszczę :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Zajrzałam do Ciebie po Twoim komentarzu i faktycznie widzę podobieństwo niektórych zdjęć, jednak zapewniam Cię, że jestem u Ciebie pierwszy raz i nie próbowałam kopiować zdjęć :) A co do zdjęć- są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też kocham jesień. Taką złotą polską jesień <3 Tyle liści, a ile kolorów tylko się położyć w tych liściach. :)

    Zapraszam do mnie :D
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam Klaudia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kocham jesień, ale jednak tą złotą, słoneczną. Deszcz i porywisty wiatr tylko napawa mnie złym nastrojem.. a Twoje zdjęcia są piękne, pokazują że nawet chłodniejsze dni mają w sobie dużo uroku :)

    Pozdrawiam.
    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jesień jest fajną porą roku pod warunkiem że nie jest taka jak w tym roku :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam jesień i chłodne dni! :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym roku ta jesień jest mega ponura. Dziś np cały dzień doslownie przespałam

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne zdjęcia :)
    Piękna złota jesień :P

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały blog, wspaniałe zdjęcia<3
    Czekam na więcej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdyby nie ciągłe opady deszczu i leżące wszędzie przemokłe, szare liście jesień mogłaby być piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia. Ja za jesienią nie przepadam. Mogłabym ją przespać. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, nasza prawdziwa jesień :)
    Chociaż ja jednak najbardziej lubię lato, to po takich zdjęciach przekonuje się do jesieni coraz bardziej :)

    http://martusiowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia :*
    dominatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jesienie nienawidzę. Jest zimno, szybko robi się ciemno, trzeba zakładać na siebie masę ubrań. Co prawda jesień kojarzy się z ładnymi kolorami, ale moim zdaniem, tak szybko jak one się pojawiają, tak szybko też znikają.
    Świetne zdjęcia ! :D

    Pozdrawiam serdecznie. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. What a great photography? this so wonderful and beautiful, I really every photos you share!. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Box . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne zdjęcia! klimat jesienny oddają w pełni nic tylko patrzeć:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie się na to patrzy :)
    jak uwielbiam takie widoki :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi w jesieni przeszkadza czasem temperatura :P

    OdpowiedzUsuń
  28. absolutnie kocham jesien a w twoich zdjęciach jest taka cudowna

    -->zapraszam na konkurs na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam takie zdjęcia :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger