listopada 12, 2016

Czy to jesień czy już zima?

 

 Witajcie.
     Trzeba przyznać że pogoda lubi płatać nam figle. Spadł niespodziewanie śnieg co zapewne w ciągu ostatnich kilku dni każdy zdążył już zauważyć. Piękne jesienne widoki skryły się pod białą pierzynką.
      W sklepowych witrynach już sprzedają różne rzeczy związane z grudniowymi świętami. Jak ja to zwykle mówię: święta, święta i po świętach. Więcej krzyku szumu niż to wszystko warte. Zanim się nie obejrzymy będzie po nich i nastąpi nowy rok. Nim się obejrzymy zawita Wielkanoc a po tym... Znów śnieg zniknie i zawita wiosna. 

Czy u Was też już spadł śnieg?








Ask - klik
Instagram - klik

34 komentarze:

  1. Cześć :) Ładne zdjęcia. U mnie jeszcze nie spadł śnieg, ale już jest bardzo zimno.
    Fajny blog, będę częściej.


    Pozdrawiam,
    http://inspirujace.eu/witaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow nieźle u Ciebie napadało! U nas zaledwie przyprószyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie prawie w ogóle nie ma śniegu ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda nie aż tyle, ale śnieg jest
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma jeszcze śniegu, z czego się cieszę, bo za zimą nie przepadam. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym taką optymistką co do tego, że wiosna wkrótce przyjdzie, nie była ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie jest zdecydowanie za wcześnie na ozdoby świąteczne w sklepach..
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie ta cała świąteczna oprawa toczy się za szybko. Pozdrawiam! :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne zdjęcia. U mnie już nie ma śladu po tym śniegu
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale u Ciebie śniegu napadało :o
    Ja szczerze mówiąc pod tym względem cieszę się iż mieszkam w Holandii, ponieważ tutaj śnieg pada jedynie co 4 lata i to w bardzo małych ilościach. Zdjęcia, które wykonałaś wyglądają magicznie, widać, że włożyłaś w nie dużo serca. Najbardziej spodobało mi się to, gdzie słońce przebija się przez gałązki drzewa, jest niesamowite!
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jeszcze śnieg nie napadał. Śliczne zdjęcia :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie także spadł już śnieg.śliczne zdjęcia,ale reklamy,które puszczają psują mi cały nastrój świąt.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie tylko trochę sypało. Że po południu nie było śniegu ;c
    A ja tak lubię śnieg.
    Pozdrawiam :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie dziś cały dzień prószy, ale nic nie zostaje na dłużej. :) Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba!

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie troszkę śniegu spadło, ale nie za wiele. Poprószyło i od razu śnieg stopniał. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też spadł śnieg. Ja bardzo się cieszę, bo czuję tą atmosferę świąt, którą uwielbiam. Dla mnie są one bardo ważne. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcie :)
    U mnie spadł śnieg ale już nie ma po nim ani śladu.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie ekstra-introwertyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia. U mnie też już spadł pierwszy śnieg. Nie mogę doczekać się świąt ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehe pierwszy śnieg to zawsze taka ekscytacja i wgl :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja tam lubię magię świąt wszędzie :) U mnie jeszcze słońce, ale pewnie niedługo spadnie śnieg.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wolę żeby był śnieg niż błoto :D U mnie także spadł biały puch. Może nie było go dużo ale zawsze coś :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. To że w sklepach pojawiły się bombki to dla mnie normalne, ale zaskoczeniem jest dla mnie śnieg :D może w tym roku będą święta ze śniegiem, takich już nie pamiętam ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie nie ma jeszcze żadnego śniegu, a ostatnio nawet się ociepliło. Uważam, że nie masz racji z tymi świętami, bo właśnie to jest warte tyle krzyku i szumu, żeby poczuć ten jedyny w swoim rodzaju klimat świąt. Przynajmniej ja tak sądzę. :)
    Pozdrawiam Magda z magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale piękne zdjęcia u mnie (nie)stety temperatura +13 :O więc śniegu nie było
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Okay, bo mi to spokoju nie daje. Za pytałaś u mnie w komciu, czy wybieram się na Hellcon. No wybieram się, no, ale czemu pytasz? Paranoiczna strona natury każe mi dociec przyczyny xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zainteresował mnie Twój blog a przy okazji ja też się na ten konwent wybieram.

      Usuń
    2. Uffff, czyli nikt nie chce się na mnie przyczaić i skrócić o głowę :O. Od razu mi lepiej :D.

      Usuń
    3. Wlasnie mialam odpisywać u Ciebie.
      Nie martw się :) nie skrócę Cię ;)

      Usuń
  26. Awwww lovely photos! *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie śniegu jeszcze nie ma, ale osobiście nie mogę się go doczekać ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger