listopada 24, 2016

Bo to co najlepsze w świętach to prezenty.




        Witajcie.
Na pewno zauważyliście iż mimo że jeszcze mamy jesień to nadchodzące Święta Bożego Narodzenia już nam dają o sobie znać. A jest to niestety robione w bardzo chamski sposób - podziękujmy sklepom za to.
Półki uginają się od nadmiaru produktów świątecznych. Ma to jednak pewien sens. W końcu wszyscy uwielbiamy dostawać prezenty a ten okres jest tego najlepszym przykładem.
Wiele osób na pewno w dzieciństwie wyczekiwało prezentów od Mikołaja a gdy już się "z tego wyrasta" to chętnie obdarowujemy siebie nawzajem.

Może w świętach chodzi o bliskość z rodziną a może o wspólne ubieranie choinki? A może magia świąt to właśnie te prezenty? Bez wątpienia to czas gdy po raz kolejny ludzie usiądą przed telewizorem i obejrzą Kevina samego w domu.



       Prezenty pod choinką to jeden z nierozłącznych elementów świąt. Po co właściwie dajemy prezenty innym? Wielu powie że kieruje nimi chęć sprawiania przyjemności drugiej osobie. To prawda, tym też się ludzie kierują ale również takimi rzeczami jak chęcią manipulowania innymi czy dowartościowania się samym sobą. Oczywiście każdy jest inny więc tych powodów jest wiele mnóstwo.

      Ja lubię dawać prezenty rodzinie i przyjaciołom. Lubię to robić by te osoby pamiętały w jakimś sensie o mnie i by wiedziały że i ja o nich pamiętam. Sama uwielbiam dostawać prezenty jednak czy na święta coś dostanę czy nie to nie robi mi to różnicy.
   
      Ja już kupiłam prezenty dla tych osób, które ode mnie je dostaną w tym roku. Może i się pospieszyłam bo wszak mamy dopiero  jeszcze Listopad. Te promocje a hipermarkecie zrobiły swoje, sprawiły że już je kupiłam. Teraz tylko czekam na ten dzień, w którym obdaruje najbliższych.
     Na dobrą sprawę to już bym chciała to zrobić.


  A jak to jest z prezentami u Was? Lubicie dawać innym prezenty? Czy może tak jak ja padliście ofiarą promocji w sklepach i również kupiliście prezenty? Skąd czerpiecie inspiracje "prezentowe"?
   

25 komentarzy:

  1. Ja zawsze się stresuję jak mam dać komuś prezent bo boję się, że go zawiodę, ale samo dawaie sobie prezentów jest super :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dawać prezenty rodzince :) Jeszcze nic nie kupiłam ale już powoli się do tego przymierzam. Nie chce zostawiać tego na ostatnią chwilę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uważam, że to co najlepsze w święta to prezenty ! Zdecydowanie moim zdaniem nie . W świętach wiele innych spraw jest ważnych i to one powinny być priorytetem np. wspólne spotkanie z rodziną, wspólny duży posiłek, radość z narodzin Jezusa, radość ze świąt, dobre wykorzystanie wolnego czasu, wspólne spędzanie czasu itd. Prezenty to dodatek i powinny być takim tłem , takim dodatkiem aby ta atmosfera nabrała wyrazu naturalnie świątecznej 'magii' choć co do 'magii świątecznej' też mam na to swoje zdanie - ale o tym nie tu i nie teraz. Uwielbiam dawać prezenty ale lubię też dostawać. Już kupiłam prezent dla mojego chłopaka ale to przez to, że miałam dopływ gotówki a później wyjeżdżamy więc żeby nie robić wszystkiego na wariackich papierach. Dla braci jeszcze nie mam wszystkiego ale pomału dobieram. Nie jest to jednak przez ten szał zakupowy i marketingowy z wykorzystaniem świąt (nawet sklep nie miał nic co wskazywało by, że niedługo święta z ozdób czy produktów) a jak już wspomniałam przez napięty grudniowy grafik. :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam dawać innym prezenty, jednak jest to dla mnie zawsze bardzo trudne, bo nigdy nie wiem co kupić danej osobie. Dostawać również lubię, chyba mało osób nie lubi :P Według mnie troszkę za szybko zaczyna się szał świąteczny w sklepach, no ale jakby później wszyscy dzień przed wigilią mieli przyjść kupić prezenty, to byłby lekki problem, więc z jednej strony lepiej, że wszystko zaczyna się już tak szybko :D

    Pozdrawiam, ANOTHERNATT

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię obdarowywać prezentami bliskich, ale jeszcze nie uległam promocji w sklepach :p Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog i post :) obserwuję i liczę na rewanż www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie błagam nie piszcie takich komentarzy. Ja nie jestem fanką blogowego lizania tyłka sobie nawzajem.

      Usuń
  7. Ja też lubię dawać prezenty rodzinie i przyjaciołom :) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam dawać ludziom prezenty szczególnie kiedy są to bliskie mi osoby i wiem czego potrzebują. Bardzo lubię widzieć uśmiech na twarzy obdarowywanej przeze mnie osoby, gdy trafię z prezentem.

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie nie liczy się co dostanę, ale żeby to było szczere ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie wiem co komuś kupić na święta :( Jednak uwielbiam dawać i oczywiście otrzymywać prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam dostawać prezenty, ale jeszcze bardziej lubię je dawać-planować, kupować, pakować. Wiem, ze dla wielu jest to przykry obowiązek ale ja to kocham! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dawać prezenty innym, ale naprawdę rzadko mam okazję to zrobić. Zazwyczaj nawet na święta wysyłam tylko kartki dla całej rodziny, bo sama też je uwielbiam. Co do dostawania - jasne, to fajne, ale ja jakoś czuję się głupio gdy ktoś chce mi coś dać :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepiej mieć wcześniej kupić prezenty, żeby potem nie szukać ich na ostatnią chwilę :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę dawać niż dostawać, ale gdy już coś dostanę to nie narzekam. Jeszcze nie mam niestety żadnych prezentów, bo niedawno wydałam wszystko na lustrzankę :p Ale coś na pewno wykombinuję :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam dawać moim bliskim prezenty choć zawsze trochę się boję, że mój prezent nie przypadnie komuś do gustu.:) W tym roku mam ogromne opóźnienie i jeszcze nic nie kupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż... Święta stają się coraz bardziej komercyjne, a z dorastaniem tracą tą swoją magię. Jest kolacja, po której jest wielkie sprzątanie, ale podczas jej trwania nie czuć tej bliskości. Przynajmniej u mnie.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się, że prezenty to istotna część świąt, ale na pewno nie najważniejsza :)

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Denerwuje mnie, że korporacje sprowadziły święta tylko do robienia zakupów. Sama nie jestem katoliczką, święta obchodzę czasem z tradycji jak mnie ktoś zaprosi, a czasem w ogóle. Fajnie, że są czasem przeceny na rzeczy, które normalnie kosztują o wiele więcej, no ale czasami już się przesadza.
    Ja lubię dostawać prezenty i je dawać. Problem w tym, że od paru dobrych lat nic, co by mi się naprawdę spodobało nie dostałam. Dostawałam jakieś drobiazgi lub częściej pieniądze, czego nienawidzę bo to oznacza, że nikt nie zadał sobie trudu żeby dowiedzieć co by mi przypadło do gustu, a to naprawdę nie jest trudne. Nawet rodzina najbliższa, która wie takie rzeczy po prostu woli dać mi kasę. Ja zazwyczaj się właśnie staram coś dopasować, choć budżet mam o wiele bardziej ograniczony i to mnie zawsze denerwowało.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. their manner into more new skin care products and proving that mother Nature knows exceptional on
    http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też lubie dawać prezenty rodzinie i przyjaciołom :D
    http://majuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie bardziej od dostawania prezentów cieszy ich dawanie ;) Uwielbiam tą radość na twarzy drugiej osoby ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propo... Ile razy mam mowic ze nie robie obs za obs?

      Usuń
  22. Zdecydowanie to nie prezenty są najważniejsze podczas świąt :) U mnie na Wigilię ich zwyczajnie nie ma - wszyscy jakoś żyją, nikt nie robi afery. Ważna jest rodzinna, ciepła atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger