października 25, 2016

Halloween



     Witajcie.
Dzisiaj nie będę się za bardzo rozpisywała. Halloween, święto przez jednych uwielbiane a przez drugich nie. Ja osobiście bardzo lubię je lubię i mimo że nie jest ono polskie to tak, obchodzę je. Jak byłam mała to u mnie w domu rodzice nie zabraniali mi się przebierać a nawet czasami chodziłam za cukierkami z innymi dziećmi. I to nie było za granicą tylko tu w Polsce, w Warszawie.

     I dziś wiem że mimo iż wiele osób mówi że "nasze polskie jest najlepsze" bo "Dziady" to czas przemyśleń, jeżdżenia na groby itd. to uważam że nie warto mieć potocznie mówiąc kija w dupie. Uwielbiam Halloweenowe słodycze, dekorację, przebieranki i inne rzeczy związane z tą tematyką. Na cmentarz można jeździć również nie tylko w tym okresie. A jeżeli mamy okazję by trochę się zapomnieć i stać się potworami chociaż na ten jeden raz to czemu nie mielibyśmy z tego nie skorzystać? Czasem trzeba odrobinę wariować aby nie zwariować.





24 komentarze:

  1. Super smakołyki Halloweenowe :D. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. niby nie nasze, ale ja lubie halloween i nie widzę nic w tym złego, przebieranie się jest super :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie przepadam za Halloween, ale świetnie pasuje Ci takie przebranie za coś straszniejszego :). Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie obchodzę :) ale ciekawie wyglądasz ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute Halloween post! Stop by my blog sometime.

    www.fancyfashioncastle.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post ;) Pozdrawiam :*

    Zapraszam do mnie ;)
    milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! It's really creepy! this is really cool!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Rowniez uwielbiam Halloween jest to swietna okazja zeby sie powyglupiac, posmiac a caly jego klimat jest swietny i osobiscie tez nie widze w tym problemu!
    Pomimo tego ze ja osobiscie nie chodze po domach bardzo nie lubie jak ktos mi puka do drzwi czy tez dzwoni (taka moja schiza) wiec nie robie tego innym, haha :D
    Swietny kostium! <3

    Versjada
    ♥Youtube♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham Halloween i też je obchodzę, mimo że nie jest tak popularne w Polsce. Cudny ten świecznik, taki klimatyczny! <3

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam Halloween, moim najwiekszym marzeniem jest przezycie go w USA <3
    btw swietne dekoracje i ten makijaz- bomba!
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia

    http://www.justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za miłe słowa jednak ja nie uznaje czegos takiego jak obs za obs.

      Usuń
  11. Your blog is very cute and I am following you.
    I would like to have you follow back -
    it is fun to support new bloggers!
    Have a great day, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy halloweenowy wygląd^^ Ja w tym roku nie świętuję:(
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również obchodzę od małego Halloween, jest to świetny czas na zabawę. Wraz ze znajomymi od dziecka się tym fascynujemy, wbijamy się w kolorowe przebrania. Jednak już chyba jestem na to za stara ;>
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super świeczka! Też jak byłam młodsza chodziłam po cukierki! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam nie obchodzę Halloween i nie jestem jego zwolenniczką :) http://start-afire.blogspot.com/2016/10/ootd-with-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię spinki-kapelusze. Mam ich kilka w swojej kolekcji.

    Pozdrawiam
    jagodowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście nie przepadam za Halloween, jednak irytują mnie ludzie, którzy ciągle narzekają "co te dzieci najlepszego robią". Nie uważam, żeby w zbieraniu cukierków, dekoracjach czy przebierankach było coś złego. Jeśli ktoś się dobrze bawi to dlaczego nie ;)
    http://kreatywnablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Halloween jest naprawdę super imprezą i nie rozumiem co chrześcijanom tak bardzo w tym przeszkadza. W końcu nie robimy nic złego. A halloween przynajmniej sprawia, że w ten jeden dzień w roku możemy wyjść przebrani na ulicę. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uważam, że Halloween to fajna zabawa i trzeba do tego podchodzić pozytywnie i z dystansem. Kocham przepieranki ^^
    Świetne przebranie i fany post :D
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello, it's me SuperiorJ from MarvelFF, I sent a request

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hiya. Contact with me on e-mail alexiajmariani@icloud.com

      Usuń
  21. co prawda halloween było już dawno, ale ja dopiero czytam ten post i mówię, że jest świetny :)świetnie wyglądasz
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger