czerwca 29, 2015

29.06.2015

        Kolorowe zdjęcie profilowe w barwach tęczy czy w barwach patriotycznych? Taki oto problem a raczej spór jest od dwóch dni na portalu jakim jest facebook. A wszystko przez wolne prawo legalizacji związków homoseksualnych w Stanach Zjednoczonych. Wywołało to duże zamieszanie.
Ludzie jak i znane osobistości czy inne popularne strony przy pomocy aplikacji dostępnej na facebook’u zaczęły zmieniać swe zdjęcia profilowe. Powód? Dla homoseksualistów tęcza jest jakimś tam symbolem. Więc osoby, które zmieniły profilówke popierają/są za/cieszą się/(nie wiem co tam jeszcze dodać) wybór jaki padł w U.S.A.
W odwecie zauważyłam wiele „innych profilówek” w kolorze tęczy mając na czele propagandę przeciw tolerancji/akceptacji tego co napisałam powyżej. Po co? Żeby zrobić tym „tęczowym” na złość?
I teraz ja się teraz pytam po co to wszystko?
Każdy podchodzi do tego tematu inaczej, należy szanować czyjeś poglądy. Niestety zauważyłam że przez te dwa dni ludzie mają w sobie dużo nienawiści i nie potrafią liczyć się z tym co inni myślą. Przecież nie można czegoś ludziom narzucić. Teraz afiszują się jakimiś kolorami na zdjęciach (mówię tu i o tęczowych i o tym drugich), to czemu tak śmiało nie dorabiali zdjęć z dopiskiem na kogo głosowali w ostatnich wyborach? Mogę śmiało to porównać do tego co się dzieje teraz.

Co ja o tym wszystkim sądzę?

Ja osobiście nie mam nic do tego że małżeństwa homoseksualne zostały zalegalizowanie. Niech kochają się, biorą śluby, niech się cieszą. Jednak mam jedno ALE… Niech nie wychowują dzieci. I teraz część z Was, może mnie skrytykować. Proszę bardzo. To moje zdanie i nikt nie narzuci mi tego co mam myśleć i mówić.
Ludzie mylą pojęcia tolerancji z akceptacją.
Kiedyś pracowałam w jednym z popularniejszych klubów w Warszawie dla homoseksualistów. Cóż praca nie wybiera. Poznałam tam kilka bardzo ciekawych osób, z którymi się przyjaźnię do dziś. Jednak mogę śmiało przyznać że czasami w klubie widziałam również wiele innych rzeczy, które mogą osoby heteroseksualne przyprawić o mdłości.
A ta słynna tęcza na Placu Zbawiciela? Nie została postawiona dla homoseksualistów, jak się wszystkim mogłoby wydawać. Wcześniej autorka postawiła ją w Brukseli. Równie dobrze mogłaby stać w Rzymie.
Sądzę że świat nie będzie piękniejszy lecz bardziej dziwniejszy. Nie mówię że będzie zły czy coś – będzie dziwnie. W Polsce robią słynne parady równości. Po co? Skoro Ci ludzie chcą równości nie robią parad. Żyjemy w takim kraju, który mogę nazwać Katoliklandem, więc czy ktoś chce czy nie, wątpię że zalegalizują ustawę o małżeństwach dwóch tych samych płci. Jaki to się mówi… Sorry, taki mamy klimat.

Ja zmieniłam zdjęcie na te kolorowe. Toleruję, rozumiem że to są ludzie, którzy chcą normalnie żyć, by z nich nie szykowano. Tylko jak już wspomniałam jestem przeciw by takie osoby tworzyły rodziny adoptując dzieci.

Poza tym sądzę że nawet te zdjęcia dość fajnie wyglądają – są kolorowe, nie nudne na wakacje.
Pamiętajcie – szanujcie czyjeś zdanie, nie narzucajcie swoich poglądów.  Każdy ma prawo do wypowiedzi tylko szanujcie siebie nawzajem.

To właśnie dzięki wzajemnemu szacunkowi świat będzie piękniejszy.


A co Ty sądzisz o tym co się dzieję na facebooku jak i na świecie?



13 komentarzy:

  1. Toleruję homoseksualistów, niech sobie zawierają małżeństwa, ale mam już dość patrzenia na tęczowego Facebooka. Nie zmieniłam profilowego, bo nie chcę robić z tego jeszcze większego zamieszania; wolę tolerować homoseksualistów w spokoju...

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nawet nie denerwują mnie te tęczowe zdjęcia, które zalały moją tablicę, a te za przeproszeniem gównoburze, które wszczynają wszyscy. Nie widzę w nich sensu.;)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie osobiście nie zmieniałam, bo akurat osobiście nie mam potrzeby manifestowania swoich odczuć. natomiast jestem pełna podziwu jak szybko nasz naród potrafi zrobić burzę i awanturę z niczego. zdjęcie w kolorze tęczy jest miłym gestem, zaś ustawianie sobie w kontrze czerwono-białej flagi (dodatkowo koniecznie ze znakami powstania warszawskiego) uważam za niepotrzebną manifestację. niestety tak to zawsze u nas wygląda. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie napisane, ja nie mam nic przeciwko homoseksualitom. Ale nie zmieniam sobie zdjecia profilowego...

    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę dokładnie tak jak Ty. Niech homoseksualiści biorą śluby, niech będą w związkach małżeńskich, ale dzieci? Nie, nie, nie. Jeśli wybrali związek z osobą tej samej płci, to sami wykluczyli sobie możliwość mienia dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą. Niestety, wśród moich znajomych znalazły się osoby krytykujące całą akcję, jak i moje zdjęcie, ale mam to gdzieś. Daję ludziom znać, że nie mam nic do gejów, a jeśli ktoś nie potrafi tego zaakceptować, to tylko pokazuje, że stoi w miejscu, kiedy świat rozwija się i idzie do przodu. Poza tym homoseksualiści to też ludzie, więc niby czemu ktoś ma im zabraniać miłości i pewnych udogodnień związanych z byciem w "prawdziwych" związkach?
    Oczywiście moje zdjęcie nie jest znakiem, że sama wolę dziewczyny, albo że za wszelką cenę chcę zrobić wszystko, by małżeństwa gejów stały się możliwe również u nas. Po prostu chcę pokazać, że toleruję inność.
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam nic do homoseksualistów, toleruję
    każdą tzw w naszym kraju odmienność. Uważam
    że każdy człowiek ma uczucia, których nie wolno ranić :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie osobiście denerwuje ta zmiana zdjęcia profilowego - jak się toleruje związki homoseksualne, to toleruje się to dla siebie, a nie żeby pokazać całemu facebook'owi jakim to się jest wielkim tolerancyjnym człowiekiem. Co do dzieci - zgadzam się całkowicie z tobą :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem osobą tolerancyjną. Nie jestem za ani przeciw - jestem neutralna jeśli chodzi o małżeństwa homoseksualne. Mnie ten temat nie dotyczy, nie wpierdzielam się w czyjeś życie, bo nie chce żeby ktoś wpierdzielał się w moje. W Stanach to zakwestionowali - ok, stany są paręnaście kilometrów stąd, więc nie rozumiem tych tęczowych, ani patriotycznych profilówek, które nic nie wskórają. Polski to nie dotyczy, więc po co się mieszamy w coś, w co nie powinniśmy się mieszać? Zainteresujmy się i róbmy afery wtedy kiedyś się coś u nas będzie działo, a nie za granicą gdzie połowa osób nawet w Stanach nie była.

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny wygląd bloga. :)
    Masz kupiony szablon?
    Zapraszam do mnie na konkurs.:)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/konkursowo.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Blog! Ja dopiero zaczynam także zapraszam do mnie :)
    oczywiście obserwuje !

    mania-wecandoit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Toleruje osoby, które robią to samo w stosunku do mnie :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger