czerwca 14, 2015

14.06.2015

    Postanowiłam dalej pociągnąć tematykę ćwiczeń i zdrowego wyglądu.Nie będę się dziś za bardzo rozpisywała. Zgodzę się ze stwierdzeniem że grunt to motywacja a piękny i przede wszystkim zdrowy wygląd na wakacje to najlepsza motywacja, prawda? Ostatnio zachęcałam Was do ćwiczeń na świeżym powietrzu jednak jest również wiele ciekawych fitnes clubów które nie muszą kosztować za wiele, gdzie profesjonaliści mogą pomóc nam pracować nad sylwetką.

Sądzę że zamiast wydawać kasę na głupoty, ludzie powinni zacząć chętniej inwestować w siebie.
Bo naprawdę warto!







Zdjęcia zrobione w: Champion Club




A teraz ogłoszenia parafialne z innej beczki!
Dwa posty temu pisałam coś na temat tych wszystkich "obs za obs" czy "wejdziesz do mnie? zapraszam" itd. Ludzie bardzo proszę mi tak nie spamować! Ja chętnie wejdę jak napiszecie komentarz w danym temacie i ewentualnie wklejacie swoje linki ale co komentarz nie piszcie żałośnie "obserwujemy? zacznij". To denerwuje i to bardzo, ponieważ ja nie produkuję się tu po to by mieć puste obserwacje lecz po to TYLKO by potencjalni czytelnicy/obserwatorzy sami docenili moją pracę.
Więc jeszcze raz proszę grzecznie nie spamować!! Chcecie kleić swój link? Spoko ale wypowiadajcie się w danym temacie.

14 komentarzy:

  1. Ostatnio przeczytałam wypowiedź kobiety, która śmiała się z grubasków, które ćwiczą. Twierdziła, że się ich brzydzi i że ją śmieszą. Moim zdaniem lepiej, że coś z sobą robią, a "chudzielce" powinny ich wspierać i pomagać, zwłaszcza te, które dużo przebywają na siłowni i mają doświadczenie.
    Ja osobiście nienawidzę ćwiczyć, nie sprawia mi to przyjemności, może po za basenem, na który jednak mam bardzo daleko. Szczupła nie jestem, ale kontroluję co jem i chodzę na długie spacery, bo to akurat lubię ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://wikiandmarta.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwacje?Komantarz za komentarz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież właśnie prosiłam by nie spamić, prawda? I oto Proszę Państwa mamy przykład pustego blogera, który nie czyta a spami!

      Usuń
  3. Takie ogłoszenia niestety nie mają sensu, bo jak ktoś w ten sposób spamuje, to i tak nawet nie czyta Twojego posta, więc nie wie, że coś takiego napisałaś... No cóż, gadanie jak do ściany.
    Co do samego posta, mnie jakoś idealna figura na wakacje nie motywuje. Podobam się sobie taka, jaka jestem, chłopaka zmuszam, żeby mówił mi komplementy i to mi wystarczy, nie muszę wyglądać jak modelka, żeby być szczęśliwa ;) Oczywiście staram się też nie być gruba, po prostu utrzymuję przeciętną figurę :)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sądzę droga Paulo że mężczyźni powinni sami prawić kobietom komplementy a nie z przymusu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. No cóż ludzie to ludzie, im nie przegadasz :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakieś 3 tygodnie temu zaczęłam dbać o siebie, więc jakoś tak coś mnie podkusiło żeby tu wejść po tym jak zobaczyłam tytuł :> A co do ostatnich zdań posta - dla niektórych niestety liczą się tylko liczby obserwatorów i lajków, to taki wyznacznik dzisiejeszej "fajności" niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do samego posta, mnie jakoś idealna figura na wakacje nie motywuje. Podobam się sobie taka, jaka jestem, chłopaka zmuszam, żeby mówił mi komplementy i to mi wystarczy, nie muszę wyglądać jak modelka, żeby być szczęśliwa ;) Oczywiście staram się też nie być gruba, po prostu utrzymuję przeciętną figurę :)

    todos-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Motywacja przede wszystkim!!
    Śliczne zdjęcia :)
    www.ciasteczkoooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda musimy dbać o siebie! :)
    Świetna figura!
    Może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się! najlepszą motywacją dla ludzi sa wakacje.. nie zwracają uwagi na resztę, która jest o dużo ważniejsza.. wiec oby te wakacje trwały cały rok :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuję, że nigdzie w pobliżu nie mam siłowni, za to staram się ćwiczyć w domu ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze napisane, bardzo ładne zdjęcia Pozdrawiam :) http://zyciowaabstrakcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger