maja 03, 2018

Bycie dzieckiem, dorosłość i zabawki.



Bycie wiecznym dzieciakiem - co to właściwie oznaczać?
Cóż ja to postrzegam w ten sposób: jesteś przez całe życie na utrzymaniu rodziców nawet jeśli już skończysz te osiemnaście lat i nie chce Ci się iść do pracy. Z czystego lenistwa bo wiesz że i tak tą kasę od nich weźmiesz i tak.
Brzmi trochę okropnie, prawda?

Jednak co jeśli może to oznaczać coś zupełnie innego?
Wiele razy usłyszałam że zachowuję się jak dzieciak. Dlaczego? Bo lubię kocham bajki Disney'a, zbieram figurki, czasami może i zabawki z Marvela i Star Wars. Ktoś inny jeszcze powiedział że chodzę w dziecinnych ubraniach. Tak wyjdę, w bluzie z napisem MyLittlePony, która swojego czasu była sprzedawana w Croppie (ale przecież tam nie ma ubrań dla dzieci czy się mylę?) bądź z dumą założę jakiś ciuch z emblematem związanym z Harry'ego Pottera, Marvela czy Star Wars.

Ale jak to? W taki wieku? Wstydź się! Takie głupoty?!

No, tak to! Bo czemu powinniśmy się wstydzić takich rzeczy?
Ktoś kiedyś powiedział mi i na pewno wiele z Was usłyszało słynny Januszowy tekst "Osobie w Twoim wieku nie przystoi.". A kim jesteśmy by mówić komuś co przystoi w danym wieku a co nie?

Tak chodzę jeszcze do liceum zaocznego mimo swojego wieku. Tak zarabiam sobie sama na zabaweczki, figurki czy co tam jeszcze bym chciała. A kto mi zabroni skoro wydaję za swoje?
Ludzie to bardzo dziwny twór, który zawsze będzie się wtrącał i umoralniał co wolno a czego nie i kiedy.

Czasem fajnie jest włączyć sobie jakąś bajkę Disney'a i się zrelaksować. No bo przecież w końcu za byle co ani Inside Out czy Coco Oskarów nie dostali, czyż nie?

Dlatego jeśli jesteś osobą dorosłą, lubisz COŚ INNEGO a wstydzisz się bo ciągle tkwisz w przekonaniu "nie bo co ludzie powiedzą" to chyba czas najwyższy wziąć się za siebie i pokazać światu że masz jaja aby z dumą mówić (przykładowo) A JA LUBIĘ MAVELA!

Dlatego też łapcie kolejny mój zwariowany filmik, gdzie takie duże dziecko jak ja lata po sklepach w poszukaniu zabawek. A co!


2 komentarze:

  1. Ja tam uważam, że dzieckiem warto pozostać jak najdłużej. Świat jest o wiele przyjemniejszym miejscem gdy się posiada dziecięcą wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger