maja 28, 2016

Drugie urodziny bloga

 

  Dzień dobry. Dobry wieczór.
Dwa lata minęły od założenia tego oto bloga. Dwa lata mojego wielkiego wszak chaosu. Dla jednych to czas krótki (wszak co to dopiero dwa lata? Nie ma się czym jarać) Dla innych to AŻ dwa lata i pełna ekscytacja. Czym jest to dla mnie? Szczerze mówiąc to sama do końca nie wiem.
W tym czasie poniekąd wiele się nauczyłam, zaczęłam patrzeć inaczej na pewne rzeczy jak o dopiero poznawać co poniektóre. Cieszę się że między innymi mogłam uczestniczyć w takich eventach jak Blogowigilia czy SeeBlogers. Miałam również pełno gównianych momentów pełnych zwątpienia, w których nie widziałam sensu w prowadzeniu tej strony i miałam gdzieś to wszystko. Byłam bliska usunięcia tego bloga. Mimo wszystko, oto jestem. Ten blog jak i wiele innych czynników zewnętrznych pomógł mi w jakiś sposób poznać siebie. Wiem że to dość oklepany tekst ale taka prawda. To już 61 post - nie idę na ilość materiałów tylko na ich jakość, więc jeśli ktoś uznaje że to stanowczo za mało jak na dwa lata... cóż, jego sprawa. Skoro to moja strona to ja jestem tu Panią i Władczynią. Ave ja.



Więc dziękuję Tobie jak i każdemu innemu czytelnikowi za każdą chwilę spędzoną tutaj. Nawet jeśli jesteś tu pierwszy raz, to super, dzięki Tobie podniosły się moje staty (taki żarcik prowadzącego). Mam nadzieję że razem z razem uda nam się stworzyć jakieś małe internetowe społeczeństwo i dalej będziesz częścią tego co właśnie mi prowadzenie tego bloga.
Szczerze mówiąc to nikomu innemu nie sprawia on większej radości jak właśnie mojej osobie. Sama jestem bardzo ciekawa co przyniesie mi trzeci rok blogowania. Czy w ogóle w nim wytrwam? Przede wszystkim mam bardzo nurtujące pytanie, jak rozwinę się jako bloger?




  Przy okazji dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą... Śmiesznie się złożyło że założyłam bloga 28 maja, a jest to również dzień urodzin mojej siostry. Pięcioletni potwór z piekła rodem!


     Kto jeszcze ich nie zna, przedstawiam wszystkim dwa wstrętne, okropne ale bardzo kochane potworzyska - moje małe siosty. Królowa Elsa to Nicole (6.5 roku) oraz Księżniczka Anna czyli Corinne (dzisiejsza solenizantka). Tak na marginesie to ciekawa jestem czy w Frozen 2 dadzą im jakąś starszą siostrę i będę miała swój Disneyowski odpowiednik. Jeśli nie to zawsze zostanie mi rola Svena.

21 komentarzy:

  1. Gratuluję tych dwóch lat! :-) mam nadzieje ze będzie ich jeszcze więcej. U mnie dopiero niedawno minęło 2 miesiące od kiedy założyłam moja stronę internetową :-) tez się cieszyłam ze tyle wytrwałam pisząc. Fajnie ze ten dzień wypada w urodziny Twojej siostry, przekaz jej sto lat!
    Aleksandramakota.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości i życzę ci jej dalej :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 2 lat :) Też mniej więcej tyle czasu prowadzę bloga... I wiele mnie to nauczyło, ale kryzysów i gadek w stylu "że to nie ma sensu" było ogrom;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie się cieszę Twoim szczęściem ze względu na rocznicę bloga! :) Masz na prawdę cudowne siostry- księżniczki :D Obserwuję! :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Dziewczynki są śliczne! :)
    Życzę miłego wieczoru!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jakiś czas temu weszłam w trzeci rok blogowania. Myślę, że to dobry wynik, bo świadczy o wytrwałości, a to podstawa "w tym biznesie", całej reszty z czasem można się nauczyć.
    Pozdro.
    https://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórym trudno wytrwać dwa lata z blogiem, zapał kończy się zwykle po roku lub nice dłuższym, ale niewiele czasie, a czasem nawet nie trwa tak długo. Dwa lata to spory kawałek czasu. Gratuluje wytrwania :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i życzę kolejnych lat!
    urocza opaska z uszkami ♥

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na niektórych ludzi, którzy chcą się nazywać blogerami, 2 lata to naprawdę dużo, więc gratuluję!
    ps: pozdrów siostrę, też mam urodziny 28 maja hihi
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wytrwałości. Mimo wszystko dwa lata to dużo. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejnych dwóch lat! :) - dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry wynik jak na bloga :) Gratulacje :)

    http://buteleczka-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. "Już w tamtym roku obchodziłam urodziny bloga, ale bardzo często oraz wiele razy zmieniałam bądź całkiem usuwałam przemyślenia, ponieważ się ich wstydziłam i zastępowałam nowymi. Teraz prowadzę bloga w 100%tak jak czuję. Dopiero w tym roku będę obchodziła prawdziwy rok bloga, który będę obchodziła pierwszego stycznia."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zycze Ci wiecej takich rocznic:)
      Ja na poczatku tez pisalam a raczej dawałam totalne gowno na tej stronie. Kazdy kto prowadzi bloga uczy sie cały czas jak dobrze go tworzyć.

      Usuń
  15. Gratuluję i życzę kolejnych takich rocznic!
    Zdjęcia są świetne:)
    Zapraszam do mnie:

    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa lata to sporo. Ja prowadzę blogi odkąd pamiętam, ale zawsze odchodzę i zakładałam nowe. Nie umiem wytrzymać długiego okresu czasu bez pisania.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tych dwóch lat i życzę wytrwałości na kolejne lata.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiłam tutaj pierwszy raz i wygląda na to, że zostanę na dłużej.
    Gratulacje tak fajnego bloga ! ;)

    Zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny jest ten blog :) Piszesz bardzo cudownie :) Tak miło, że aż chce się tu wracać :) Gratuluję dwóch lat, życze dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger