grudnia 23, 2015

Blogowigilia 2015


     W tym roku, wraz z moją wieloletnią przyjaciółką Kamilą (z bloga: K A P L U S K A), miałam przyjemność po raz pierwszy uczestniczyć w czwartej edycji Blogowigilii. Jak łatwo się można domyślić, spotkanie było dla blogerów i youtuberów. Naprawdę trzeba przyznać że mało kto byłby w stanie zorganizować taki event (tak, była to masówka na ponad 800 osób). O wszystko zadbały organizatorki (Ilona Patro i Anna Samsonowicz) wraz z pomocą film partnerskich. Jestem pełna podziwu.
     Impreza miała miejsce 19 grudnia w jednym z warszawskich klubów, a mianowicie w Capitolu. Ja na szczęście jestem z Warszawy (tak jak Kamila), więc można powiedzieć że miałam dość blisko, jednak były i takie osoby, które przyjechały z innych stron Polski (a nawet świata).

     Wszystko zaczęło się od tego że już w zeszłym roku chciałam iść na taką wigilię dla blogerów lecz "miałam opóźniony zapłon" i nie zdążyłam się zapisać. W tym roku postanowiłam że moje plany nie skończą się fiaskiem i postanowiłam się zapisać w tym roku wraz z przyjaciółką (sama bym iść nie mogła z przyczyn prywatnych). Cudem nam się udało, na szczęście.
Nie będę nikogo oszukiwać, ile to osób tam poznałam,itd. Mimo że blogerów znałam "z widzenia" (czytałam kilka ich stron) to jednak nie podchodziłam by zagadać. Nie pomyślcie sobie że jestem jakaś antyspołeczna czy że poszłam dla darmowych fantów czy nawet po to by się nażreć. O nie! Po prostu mam teraz trudny okres w życiu i unikam tłumów (może kiedyś o tym napiszę i wyjaśnię).
Jestem bardzo szczęśliwa że udało mi się przełamać, być tam i zobaczyć jak takie spotkanie wyglądają. Mimo iż wymieniałam dwa-trzy zdania z kilkoma osobami to i tak świetnie się bawiłam.
Dzięki Kamila że chciało Ci się iść ze mną!

     Więcej nie będę się rozpisywała ze szczegółami o tym co się działo, podczas tegorocznej Blogowigilii, gdyż jak bym tak wszystko chciała opisać to by mi słów mogło zabraknąć i bym się sama pogubiła. Dlatego też zapraszam do obejrzenia mojego "vloga", na którym możecie zobaczyć krótką relację z tego wydarzenia.





    Jutro już "prawdziwa" wigilia i zapewne część z Was usiądzie wraz z rodziną do wigilijnego stołu. Ja osobiście nie lubię świątecznego klimatu, bo czemu akurat większość ludzi na świecie okazuje sobie radość podczas Świąt Bożego Narodzenia? Czemu nie w inne dni? No i gdzie ta prawdziwa, biała zima, w której można było pojeździć na sankach? Ja lubię zimę i śnieg i przyznam że bez śniegu to nie to samo, straciło swój urok. Cóż, mamy piękną wiosnę tej zimy, nieprawdaż?
Dobra, dosyć narzekania... Chciałabym życzyć wszystkim Wesołych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku (gdyż dopiero napiszę coś w 2016 roku). Do zobaczenia

41 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie dotarła do mnie informacja o takim evencie. Widzę ile mnie ominęło. To na pewno fajna przygoda uczestniczyć w takiej imprezie, tym bardziej, że lubie imprezy masowe.
    pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Przypomniałam sobie o tej imprezie 20 grudnia! Chyba za dużo pracowałam ostatnio i są skutki :) Za rok idę koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała,czasami trzeba się wyrwać z domu.
    Zabawa była wyśmienita! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ^^ Taka blogowigila jest zapewne bardzo ciekawa ^^

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę udziału!
    co do świąt, również nie jestem miłośniczką i zgadzam się z tobą w 100%, tylko wtedy ludzie potrafią być mili, a zapominają, że powinni być tacy cały rok.
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, że mogłaś uczestniczyć w takiej Wigilii. Ładne zdjęcia!

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki świetny post ! Cudowny i pogodny! :D
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja nie lubie takich ludzi... "A moze wspólna obserwacja" to jest to samo co obs za obs czego setki razy pisalam juz ze takich rzeczy nie robie. Ale do ludzi debilnych wciaz to nie dociera

      Usuń
  8. Nigdy nie słyszałam o takim evencie! Musiało być super :D
    Świetne zdjęcia :3 Widać, że jesteście mega pozytywne!
    Wesołych świąt ♥
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa taka blogowigilia :) Muszę się z Tobą zgodzić, że zima bez śniegu traci swój urok, w ogóle jakoś nie czuję, że już są święta niestety. Im jestem starsza tym bardziej jakoś brakuje mi tej świątecznej atmosfery

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe wydarzenie, pierwszy raz słyszę o blogowigilii. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę, ale myślę, że super sprawa. Wesołych Świąt

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu ja o tym nie wiedziałam?! Ja się pytam czemu ;-;
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, nie słyszałam wcześniej o takim wydarzeniu, ale takie pomysły to zawsze super inicjatywa :) Pokazują, że blogosfera jest przyjazna!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Umiesz czytać czy brak intelektu?

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka blogowigilia to świetna sprawa! Chętnie też bym się wybrała na takie wydarzenie. Masa świetnych ludzi! Ciekawe doświadczenie. ;)
    Super zdjęcia!

    Wesołych!
    I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  17. Takie spotkanie blogerów to niezłe wydarzenie :). Wesołych Świąt! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, dużo radości i miłości w nadchodzącym roku.
    Większej aktywności na blogu od tych stałych jak i nowych czytelników.
    Życzy: http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aww... Jak ja chciała bym tam być! Bardzo ładne zdjęcia. PS. Również staram się unikać tłumów. Zapraszam do siebie http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne zdjęcia z Mikołajem :) U mnie też była ciężarówka Coca-Coli, ale nie byłam :( Teraz strasznie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam przy ciężarówce Coli. Zdjęcia z Mikołajem były na Blogowigili

      Usuń
  21. Super wydarzenie!:) Bardzo bym chciała kiedyś jechac na taką Blogowigilie... Mieszkam na Śląsku i to jest problem, gdyż mam daleko. Poza tym nie mam przyjaciółki, która by jechała ze mna...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy o czymś takim nie słyszałam :) Musiało być mega :)

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    Just Me And My Fancy- klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie słyszałam o 'blogowilili' a szkoda bo widac ,że mnie dużo ominęło. :/
    Śliczne zdjęcia

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Musiało być fajnie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ile jeszcze będę tłumaczyć że nie robię takich rzeczy?!

      Usuń
  25. Świetny post :)
    Zacznę zaglądać częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post !
    http://angelikamichalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia :D

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. słyszałam o tej Blogowigili, wydaje się być fajnym eventem, może za rok :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz słyszę o takim wydarzeniu. Ciekawa relacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Po raz pierwszy słyszę, ale zazdroszczę :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam być, ale data kompletnie mi nie pasowała - może za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę! :D Ja jeszcze nie byłam, ale musiałaś się bawić świetnie :D
    NOWY POST - Trochę luźniejszy. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger