października 21, 2015

My 23rd Birthady




      Gdy czytam czyjeś posty urodzinowe to praktycznie jest na nich coś w stylu:  ‘Ojej wczoraj były moje słodkie urodzinki i dostałam masę prezentów od rodzinki i moich „psiapsi”, tort był taki piękny” itd.

    To na innych blogach, nie u mnie. Do rzeczy....


     Wczoraj były moje dwudzieste trzecie urodziny. Pamiętam że jeszcze kilka lat wstecz, z każdym rokiem, nie mogłam się doczekać tego dnia. Jednak muszę przyznać że jakoś od dwóch lat postanowiłam nie obchodzić hucznie urodzin.
Muszę przyznać że było mi bardzo miło dostać prezenty od przyjaciół i rodziny (nie mam zamiaru przechwalać się „czego to nie dostałam, bardzo tym osobom dziękuję za wszystko), jednak ten dzień zleciał bardzo szybko jak i deszczowo – jak każdy inny zresztą. Zrezygnowałam w tym roku z tortu – wystarczyła mi babeczka z świeczką, zafundowana przez koleżankę z klasy.
Może pomyślicie że podeszłam do „swojego święta” źle lecz… Mimo wszystko to jeszcze jeden rok dłużej, z którego nie pozostaje mi nic innego jak cieszyć się każdym dniem, blogować i czerpać z niego z życia to co najlepsze. Oraz uczyć się na błędach.

Dziś chciałabym również pokazać Wam jak bardzo zmieniłam się przez te kilka lat.
Niestety nie mam zdjęć jak byłam mała jednak na pewno będzie się z czego pośmiać.



 Tu miałam 12 lat i mówiono że wyglądałam jak Harry Potter :)  zdjęcie było ze szpitala.


To jest chyba najlepszy przykład bardzo gimby się zmieniły w tych czasach.
Miałam wtedy 13 lat i należałam do Gawędy.
Ile z Was wie co to Gawęda?

A teraz kilka(naście) zdjęć bardziej aktualnych (chronologicznie) z ostatnich trzech lat:










Buziaki




16 komentarzy:

  1. Ładnie teraz wyglądasz , najlepiej Ci w ciemnym kolorku włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłaś się naprawdę bardzo! Fajny ten post, faktycznie taki inny niż wszystkie urodzinowe. Życzę Ci spełnienia tego czego oczekujesz od życia!

    poklikałabyś w linki w poście? Byłabym ogromnie wdzięczna.
    http://daruciaa.blogspot.com/2015/10/wishlist-autumn-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się zmieniłaś. Ciemny kolor idealnie Ci pasuje :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaał ale się zmieniłaś :o
    W ciemnych Ci zdecydowanie najlepiej! :3
    Słodko wyglądałaś jako Harry Potter :D

    http://introverted-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny miks zdjęć,ale nie przypominasz mi Harrego Pottera hahah ;)
    dzięki za komentarz u mnie!:)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Jak ci się spodoba ,zaobserwuj będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe, faktycznie wyglądałaś jak Harry Potter! :D
    dariaa-daaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :P masz bardzo ładny wygląd bloga ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też nie ma wielkiej fety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne Ci w ciemnych włosach. Fajne zdjęcia, najlepsze jest to w czarnym kapelusiku i w różowe bluzie.
    Pozdrawiam

    http://xmixola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo wszystko, życzę ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, abyś osiągnęła każdy postawiony przed tobą cel, otaczała sie gronem tych, którym na tobie zależy i przede wszystkim, żebyś nigdy nie zrezygnowała z rzeczy, które sprawiają ci przyjemność, ponieważ one są kluczem do szczęśliwego życia.
    PS. Byłaś naprawdę słodkim Harrym Potterem :)
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com


    Pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile razy mam wspominać że NIE ROBIĘ wspólnych obserwacji???!!!!!
      Ludzie ogar

      Usuń
  13. Bardzo fajnie pokazałaś to jak się zmieniłaś :)
    Prześliczna jesteś teraz :)
    Życzę wszystkiego dobrego! :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny i ciekawy post!
    Wow..bardzo się zmieniłaś przez te lata ;) Wypiękniałaś! :*
    Pozdrawiam Cię ciepło i zapraszam na mojego bloga :3
    http://olivkaoliweckaolis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post urodzinowy. Ja też nie obchodzę hucznie urodzin bo stwierdziłam, że to nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger