września 16, 2015

16.09.2015



    Czy tylko mi zdarza się mieć totalną pustkę w głowie? Brak pomysłu na nowy post? Zero inspiracji?
Na pewno nie! Jak już kiedyś udało mi się wspomnieć że nie warto wstawiać postów na siłę. Dalej podtrzymuję tą tezę jednak mam pomysł jak rozwiązać sprawę z brakiem tematów.
Oczywiście nie tylko ja wpadłam na taki pomysł. Osobiście zetknęłam się już z bardzo podobnymi tematami już na wielu blogach. Sądzę że ten właśnie wpis czy TAG może przydać się każdemu blogerowi oraz ułatwić w jakiś sposób, systematyczne prowadzenie strony.
Zatem chciałabym Wam przedstawić moje dziesięć pomysłów na ciekawe tematy postów:


1. Podziel się swoimi ulubionymi cytatami.
Czy są może osoby, które nigdy nie zainspirowały się jakimś ciekawym wypowiedzeniem? Ja osobiście nie znam nikogo takiego. Podziel się swoimi ulubionymi jak i najciekawszymi cytatami, być może również zainspirują kogoś innego?

2. Napisz list do samej/samego siebie…
I odczytaj go w przyszłości. Moim zdaniem może być to ciekawe doświadczenie jak  i wesołe wspomnienie, z którego będziesz się śmiać.

3. Napisz kto najbardziej Ciebie inspiruje i dlaczego?
Nie muszą być to wcale znane – sławne osoby. Być może są to osoby z Twojego najbliższego otoczenia jak na przykład: mama, tata, babcia, koleżanka, pani ze spożywczego…
Podziel się tym. Każdy może być inspiracją jakąś.

4. DIY
To chyba jeden z tych tematów, który  ściąga rzeszę fanów. Każdy uwielbia czytać lub oglądać ciekawe toturiale. Dużo osób właśni uczy się z takich rzeczy jak np. ugotować coś czy uszyć.
Być może to właśnie Ty umiesz zrobić coś ciekawego, coś czego jeszcze nikt nie umie?

5. Pytania i odpowiedzi czyli słynne Q&A.
Sądzę że to jest ciekawy temat. Być może Twoi czytelnicy mają jakieś pytania do Ciebie? Odpowiedzi nawiążą między Toba a czytelnikami nić interakcji. Pokażesz tym samym że nie liczą się dla Ciebie tylko cyferki (obs, kom, itd.).
Tylko nie proście o to przypadkowych osób na grupach blogowych. Tu wcale nie chodzi o to.

6. Instrukcje
I nie, nie chodzi mi tu o instrukcje obsługi mikrofali. Jeżeli umiesz własnoręcznie zadbać design bloga, znasz przydatne kody HTML czy CSS czemu nie miałbyś/miałabyć czegoś objaśnić innym? Być może pomożesz jakiemuś blogerowi.

7. VLOG
No dobra, może to i nie jest rodzaj formy pisemnej bloga lecz jest to coś innego czego czytelnik może się o Tobie więcej dowiedzieć. A gdy już Cię pozna to na pewno Ciebie polubi i będzie chciał Cię bliżej poznać.

8Napisz coś czego nauczyłeś/nauczyłaś się na przestrzeni czasu.
Za pewne masz coś ciekawego do powiedzenia, swe refleksje itd. Jak mówią „człowiek uczy się na błędach” lecz ja sądzę że każdy uczy się czegoś całe życie. Opowiedz o tym innym – być może będzie to dla nich jakąś ważną lekcją.

9. Hobby
Temat oklepany i stary jak świat. Jednak czasem nie każdy dostrzega swoje zainteresowania. Dla jednych hobby to gra w szachy, jazda na łyżwach lub nawet zbieranie znaczków. A może ktoś ot tak gra w jakieś gry? Nie potępiajmy swoich ukrytych zainteresowań.

10. Głupie przyzwyczajenia
Czasami może to wydawać się głupie jednak może być również ciekawe i śmieszne. Tak jak „list do przyszłości” może być to ciekawy temat, z którego będziesz się śmiać za jakiś czas.


Jest wiele innych tematów. Wystarczy tylko ponieść się fantazji. Moim zdaniem podobne tematy są nie mają ograniczenia wiekowego. Jedno co mogę Wam powiedzieć to właśnie tego typu post taki jak mój, który właśnie czytasz, jest także ciekawym pomysłem na post.
Także zainspirujesz tym wiele innych blogerów.



Dobra a dzisiaj taki mały dodatek z kategorii fashion, jakiego nie było tu dość długo.








Jeżeli potrzebujecie wygodnych i ładnych rajstop to mogę śmiało polecić właśnie te od firmy ADRIAN. Idealne na jesienne dni jak i nie tylko.


19 komentarzy:

  1. Śliczna kreacja. Super pomysły na posty ! Mi się przydały i z jakiegoś skorzystam :)
    Zapraszam :)
    isthenewday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i ciekawe pomysły, które każdy może zastosować

    Zapraszam :)
    anasty23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i ciekawe pomysły, które każdy może zastosować

    Zapraszam :)
    anasty23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam tworzyć filmiki i posty DIY :D super outfit, masz oryginalną urodę

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz ma piękny kolor, bardzo do Ciebie pasuje :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/170915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Punkt 3 :D
    Śliczna jesteś!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam rajstopy z tej firmy, kupiłam kiedyś w markecie. Fajnie, że są dostępne w wielu miejscach :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny post, mnie na szczęście problem braku pomysłów nie dotyczy :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor płaszczyku! :*
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia i pomysły :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły!
    Super stylówka i extra zdjęcia !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry post :)
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpierw odniosę się do Twojego wpisu na facebooku - potwierdzam, najbardziej wkurzające jest obs za obs i komentowanie zdjęć, nie wpisu. :)
    Pomysły świetne! W następnym poście chyba napiszę o cytatach :). A dziś zapraszam na Q&A czyli coś o czym również pisałaś.
    Pozdrawiam,
    Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
  15. nom trzeba przyznać, że podsuwasz ciekawe tematy na posty gdy nie przychodzi nic do głowy o czym można byłoby coś napisać, powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący post. Ja nigdy nie cierpię na brak pomysłów na blogu. Mój kawałek internetu jest o sporcie w którym zawsze coś się dzieje i nie mogę narzekań na nudę.
    Podobają mi się twoje zdjęcia.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  17. Blog super ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger