września 04, 2018

Jak mieć bloga o książkach i nie zwariować?

  Witajcie.
Zastanawialiście się kiedyś jak to jest prowadzić stronę bądź kanał na youtubie o książkach?
Ja od trzech lat zadawałam sobie to samo pytanie odkąd na moim drugim blogu po raz pierwszy pojawił się wpis recenzencki pewnej książki.
     Tak, wcześniej ten blog był o innej tematyce oraz prowadzę kanał pod pseudonimem Amastria. Osobiście uwielbiam książki i każdą odłożoną złotówkę wydaję na moje dwa uzależnienia: książki oraz figurki. O sobie śmiało mogę powiedzieć że jestem geekiem. Jak nie zwariowałam o nadmiaru tego wszystkiego?
     Szczerze to sama nie potrafię jeszcze znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Być może nie zwariowałam do końca, ponieważ staram się nie mieć zbędnej ilości książek. Najbardziej lubię fantastykę lecz w mojej pseudo biblioteczce (no dobra półce z Ikea) znajdą się również książki "modowe" jak zarówno i kryminał. I oczywiście Harry Potter życiem.
     Zapewne pomyślisz sobie "O! Kolejna Booktuberka się znalazła!". Otóż powiem Ci że już od długiego czasu zastanawiałam się jak zacząć tą przygodę, ponieważ od niedawna w końcu wiem że mówienie o książkach wprost tego co się myśli to żaden wstyd. I w końcu też trzeba czerpać z tego przyjemność. Dlatego też być może będziesz chciał lub chciała poczytać od czasu do czasu moje wypociny, mimo że i tak wiele tego w sieci. Być może wtedy znajdę wszystkie odpowiedzi na powyższe, zadane przeze mnie pytanie.
     Oczywiście też taka zmiana nie oznacza że nie będą się pojawiać inne posty niż tylko te o książkach. Format geekowy zostaje, nie wyobrażam sobie tylko pisania gdzie indziej niż tutaj, na moim własnym kawałku w sieci, jaki tworzę od tych czterech lat. Jednakże dotychczasowe posty, typu bzdety modowe jakimi się na początku fascynowałam, zostaną niedługo osunięte. Dojrzałam, a wraz ze mną ta strona.
     Ama jako booktuberka, czas start! Zobaczymy co z tego wyjdzie.

1 komentarz:

Copyright © 2014 Amastria , Blogger