stycznia 23, 2016

Jestem jaka jestem bo warto!



     Witajcie. Dzisiejszy post może wydać się na początku bardzo próżny i egoistyczny, trudno. W dzisiejszym poście chciałabym przybliżyć mniej więcej "z czego ja się cieszę". Każdy ma prawo do szczęścia. Jednych cieszą dobra materialne, a jeszcze innych zupełnie inne, proste rzeczy.
Z czego więc ja się cieszę? Otóż trochę tego będzie.

Cieszę się że mam 24 lata i wyglądam na mniej (podczas gdy niektóre moje rówieśniczki czy nawet młodsze osoby nie).
Cieszę się że nie jestem (potocznie mówiąc) "dzieciata" czy że w tym wieku nie wzięłam jeszcze ślubu (ej! kolonijny się nie liczy). Sądzę że na każdego przychodzi odpowiednia pora a to jeszcze nie jest mój czas na tego typu rzeczy.
Cieszę się że mam mnóstwo czasu wolnego dla siebie i że (przysłowiowo) nikt nie stoi mi nad głową i nie dyktuje mi warunków, co mam robić.
Naprawdę, cholernie się cieszę z pozycji w jakiej aktualnie się znajduję.
Cieszę się że mam dobrą pracę, że jeszcze się uczę, a nawet to że czasami jestem dziecinna, szalona i roztrzepana.
Cieszę się z tego że mimo wielu życiowych problemów, wciąż idę do przodu z głową wysoko podniesioną (mimo że bywały momenty gdy całkowicie się załamywałam).
Cieszę się że mam bliskich, którzy mnie utuczają miłością jak i wiarą w to co robię.
Cieszę się nawet z prostych rzeczy takich jak fakt że uwielbiam oglądać anime czy bycie fanka Marvela.
Ale chcecie wiedzieć co tak naprawdę mnie cieszy? Jest jedna taka najważniejsza rzecz. Najbardziej się cieszę z tego iż jestem sobą! I w głębi duszy wiem że to się nigdy nie zmieni.


     Jestem jaka jestem. Nie udaje kogoś kim nie jestem oraz wolę "walić prosto z mostu" jak coś mi się nie podoba. Mam gdzieś to gdy ktoś po miesiącu znajomości będzie sądził że już wie wszystko o mnie najlepiej jak by miał o mnie pisać książkę - to jest takie zabawne że wręcz żałosne. Nie przejmuję się negatywnymi opiniami innych a raczej hejtami. Hejterzy są i co poradzić? Też się z nich śmiać! Nie zachowuję się próżnie jak i nie udaję że "pozjadałam wszelkie rozumy". Oczywiście jak każdy człowiek o zdrowym rozsądku, mam świadomość o popełnianych przeze mnie błędach i potrafię się do nich przyznać (jak również uczyć się na nich jak być lepszym człowiekiem). 


     Jednym z najważniejszych dla mnie rzeczy jest to by nie lękać się wypowiadania myśli na głos. Wielu mądrych ludzi jest tłumionych przez głupotę innych. To że inni są "mniej rozumni" niż Wy nie znaczy że tak samo musicie się zachowywać jeśli nie jest to zgodne z tym jacy jesteście naprawdę.
Ja nie uważam się za chodzący ideał, bo tak naprawdę to ideałów na świecie nie ma. Osobiście cenię sobie ludzi, którym akceptują mnie taką jaką jestem.


       Na świecie wiele osób nie potrafi pokazać swojego prawdziwego oblicza przez strach. Boją się że nie będą akceptowani w społeczeństwie. Niestety w każdym roku dochodzi do wielu poważnych konsekwencji tego, dochodzi m.in. do prób samobójczych.
Tak być nie powinno!
Każdy powinien akceptować siebie oraz śmiało i otwarcie mówić to co myśli!
Każdy powinien mówić o swoich upodobaniach bez względu na to czy reszta będzie uważać to za "śmieszne".

Ja się cieszę że jestem taka jaka jestem! A Ciebie co cieszy?
A jeśli masz "inne zdanie" to czy umiesz wyjść światu na przeciw?

31 komentarzy:

  1. Na prawde masz 24 lata?! :o Ja bym ci dała 16 :'D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez dala bym Ci dużo mniej ;D. Dobrze by było, gdyby każdy mógł być sobą. Niestety wielu ludzi ma słabą psychikę i za bardzo polega na opiniach innych, przez co traci szczęście z bycia sobą.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu. Serio masz 24 lata? ;P Wyglądasz max. na 15-16 lat ;d Grunt by być sobą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale młodo wyglądasz, to super! Jak będziesz miała 30 lat, to bd wyglądać na 24, haha :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz 24 lata? :o Nie wyglądasz na tyle. Ja jestem sobą, bo wiem, że tylko wtedy będę się swobodnie czuć. Nie muszę nikogo udawać bo nie mam powodu. Jeśli ktoś tak robi to niech przestanie bo Pan Bóg stworzył nas oryginalnymi, a nie po to by być kopią kogoś innego. Jeśli ktoś nie akceptuje nas to trudno, nie nasz problem. Bardzo fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście wyglądasz bardzo młodo, ale to oczywiście zaleta :D i popieram Twoje zdanie, że lepiej zaczekać ze ślubem, dziećmi i cieszyć się z młodości :D

    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam 26, a też nie wyglądam na moje lata ;P nie wiem czy to geny czy po prostu nie maluję się nadmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W zupełności się z Tobą zgadzam należy być sobą i nie bać sie wyrażać własnego zdania .Należy robić swoje i nie przejmować sie ,że inni mogą to skrytykować bo mają odmienne zdania .Na świecie są różni ludzie na pewno wśród nich są i tacy ,którzy myślą tak samo więc warto mówić nie bać się!

    24 ? rzeczywiście nie wyglądasz ...,ja mam tak samo 21 a wszyscy mi mówią ,że nie wyglądam na te lata ale też nie ma co się przejmować myślę ,że to tylko na nasz plus !


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze co gdy weszłam w tego posta i zobaczyłam pieresze zdjęcie pomyślałam że masz może 17 lat. Dlatego gdy zaczęłam czytatać post ibzobaczyłam że masz 24 lata, nie mogłam w to uwierzyć :D .Masz racje ze nalezy być sobą :) . Bardzo fajny post .
    Moonsterek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja, wyglądasz naprawdę młodo, nie dałabym Ci 24! (To komplement :D)
    To dobrze, że są jeszcze osoby, które cieszą się z tego jakimi są :)
    Ja również staram się zaakceptować siebie w każdym detalu :)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww ale ladnie napisane! Najwazniejsze w zyciu jest to aby byc soba :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz na duużo młodszą, mi mówią że wyglądam na starszą chociaż uważam , że mam dziecinne rysy twarzy.

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Fsktycznie nie wyglądasz na 24 lata, ale to bardzo dobrze! Ja mam 21 i wszyscy dają mi 16-17 z czego też się cieszę choć kiedyś mi to przeszkadzało :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygladasz na 17 lat zamiast 24 ;D Pogratulować ! Może narcystyczne, ale ja tego nie odebrałam w ten sposób. Cieszysz się tym co masz, nawet z jakieś drobnostki. Jesteś z siebie dumna i pewna siebie, a to ważne :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    P.s. Mam nadzieję, że przeczytalas mój niedawno dodany komentarz do posta pt. "Nigdy nie będę bloggerem takim jak ty" jak i spelnisz moją prośbę w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że udało nam się porozmawiać na priv. Buziak

      Usuń
  16. Jejciu no Ty to naprawde młodo wyglądasz:D
    Śliczne fotki :D
    Poklikasz?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/wholesalebuying-wishlist-konkurs-wygraj.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo młodo wyglądasz :3
    A co do posta...
    dobrze mówisz z tym ślubem :3 Na każdego przychodzi pora i nie trzeba się spieszyć :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. no rzeczywiście na 24 nie wyglądasz :D też lubię swoją pozycję aktualną, ale wiem, że niebawem to się skończy. ale... trzeba się rozwijać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś prześliczna, rzeczywiście wyglądasz bardzo młodo. Życzę dalszych powodów aby się cieszyć, haha.;)
    http://individualminimalism.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wyglądasz na tyle :)
    Szkoda , że nie wszyscy potrafią być sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie, że jesteś optymistką. Lubię takich ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety ale wiele ludzi nie potrafi być takim jakimi są tylko wzorują się na idolach, myśląc, że będą tacy sami.
    Ciekawie napisany post. Najważniejsze by być sobą :D

    Zapraszam! ⬇ ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę, boski post. Inny niż wszystkie! Pierwszy raz wpadłam na tego bloga i zostaję!
    Obserwuję
    Zapraszam do nas na bloga, jeśli masz czas i chęci! <3
    niespotykanne.blogspot.com <- Nasz blog! Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie to słabe ze musisz sie promować z obs za obs aby zdobyć czytelników pseudo blogereczko XDDDDDD Miło! Mimo wszystko dziękuje za komentarz to miłe że zwróciłaś mi uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie lubie gdy ludzie spamuja z obs za obs itd. To tylko pokazuje jak bardzo czytelnicy sa dla nich tylko liczbami.

      Usuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger