lipca 26, 2015

26.07.2015

       Nie masz pomysłu na posta?

    Nie pisz go wcale! To nie jest żart!

Ja jestem takim typem człowieka, który nie rozumie czemu ludzie wstawiają posty co dwa lub trzy dni. Ponoć jest to jakaś systematyka ale czy aby na pewno słuszna?

Wciskanie siłą postów o "niczym" wcale nie jest dobre. Czasami trzeba naprawdę dość sporo czasu aby "nasza nowość" dotarła do szerszej publiki. I nie jest to "robota" na dwa dni. Wklejanie samych zdjęć nie wystarcza, przekonałam się o tym sama (gdy chciałam być jakąś blogerką modową). Trzeba również coś mądrego napisać. A jednak czytając co poniektóre blogi, jest to nie lada wysiłek.
To dotyczy również tych, którzy co tydzień wstawiają jak np. spędzili dzień.
"Dzisiaj mamusia dała mi pieniążki, poszłam z koleżanką do Starbusia, itp". Czy na pewno takie coś  chcą czytelnicy?

Więc jeżeli nie masz pomysłu co nowego napisać na swoim blogu, bo trzy dni temu wstawiłaś/wstawiłeś wpis ( a to bardzo dawno temu ). lepiej jak nic nie napiszesz.
Twoi stali czytelnicy na pewno to docenią i będą chętniej wyczekiwać kolejnych, pomysłowych wpisów. Daj im ten dreszczyk.












A oto moja przyjaciółka Kamila, która jest współautorką dzisiejszych zdjęć oraz z którą będę coś działać na Youtubie, wkrótce.
Zastanawiam się czy byście chcieli jakiegoś ciekawego posta z serii "Back to chool" czyli jakiś haul albo rady? A może wolicie filmik? Piszcie w komentarzach co wolicie i czy to ma się pojawić. Czy to dobry pomysł?

Buziaki

70 komentarzy:

  1. sliczne zdj
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uważam, że lepiej dodać posta raz w tygodniu a dobrze napisanego. Niektórzy dodają codziennie a napisanego na odwal :/
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślę, że pisanie by napisać jest bezsensu, w końcu powinnyśmy pisać o tym o czym chcemy bo akurat nam przyszło to do głowy, a nie pisać bo trzeba, to raczej nie o to chodzi

    + odpowiadam na Twój komentarz:
    Tak jestem z Warszawy i własnie niedawno się dowiedziałam, że ta drogeria (kontigo) jest tylko w Warszawie i Piasecznie

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ;) a co do treści posta także uważam że lepiej pisać trochę rzadziej a ciekawie i z pomysłem :)

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, kochana, to jest mój nowy blog, ale nie pierwszy w blogosferze. :) No i oczywiście, że nie bawię się w takie zbieranie 'czytelników'. Serio mieszkałaś w Holandii? Gdzie konkretnie? Oj uwierz mi, nie tylko palą.... No ale to już jest indywidualny wybór...

    A co do Twojego postu. Systematyka na blogu jest dośc ważną sprawą. Z doświadczenia wiem, że dodawanie postów co dwa, trzy dni powoduje, że grono czytelników wzrasta niemalże samo. Ale zgadzam się z Tobą w 100%, pisanie postów na siłę, o niczym, albo dodawanie jakiś wymyślonych tagów albo 'inspiracji', tylko dlatego, żeby dodać cokolwiek na bloga jest po prostu głupie. Zaśmieca się bloga, a nic nie wnoszących postów i tak nikt nie chce czytać. :) Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wormer, na szczęście tylko chwilkę :) a później jakoś jeszcze wywiało mnie na dłużej do UK. Nie umiem usiedzieć w jednym miejscu.

      Usuń
  6. Piszę 3 razy w tygodniu, z początkiem każdego roku planuje wpisy na nowy rok. Z początkiem miesiąca, robię przegląd i pisze wpisy na zapas co by wena nie uciekła.
    Ostatnio co raz więcej osób na grupach pisze "Macie jakieś pomysły na post?" co jest totalną głupotą, bo wiadomo, że jak ktoś ma jakiś pomysł to się nim nie podzieli tylko sam wykorzysta. Jeśli ktoś nie potrafi czegoś wymyślić to będzie pisać nawet na siłę, aby tylko coś napisać, a czasem warto nic nie napisać i dać sobie więcej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia i super blog ;)
    Może wzajemna obserwacja? daj znać u mnie w komentarzu
    http://natashastyle999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile razy mam powtarzać że albo czytacie to co napisałam NA SAMYM DOLE albo NIEE DLA OBS ZA OBS!
      dziękuję

      Usuń
  8. zgadzam się w 100% że trzeba poczuć tą wenę i napisać coś sensownego.
    Bo po co tracić czas na byle co :)
    Mój blog-zajrzyj koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaskoczył mnie twój blog , jest piękny :) wpadnę tu częściej

    Mój http://tysia-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog :) będę wpadać częściej :) w wolnej chwili zapraszam do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam podobny post o oryginalności :)

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę interesujące! :))
    Zapraszam do mnie ^^ http://emilkaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz absolutną rację... ja nie cierpię, gdy ktoś dodaje posty codziennie, bądż co dwa, trzy dni, bo po prostu nie siedzę na blogu 24 na dobę, żeby za nimi wszystkimi nadąrzać :/ poza tym w większośći są to "puste" posty, z których niczego konkretnego się nie dowiesz, albo opisy typu " mam ubraną białą bluzkę i żółte spodnie", jakby tego conajmniej na zdjęciach nie było tego widać :/
    A ja należę raczej do osób, które nie tylko pooglądać lubią, ale i poczytać, co druga osoba ma do powiedzenia, bo lubię i szanuję, gdy ktoś nie olewa mnie :)

    A powiem Ci, że ostatnimi czasy co raz częsciej trafiam ja jakieś "puste", mało znaczące blogi jakiś małolatek, które piszą właśnie na zasadzie takiej, jak mówisz ""Dzisiaj mamusia dała mi pieniążki, poszłam z koleżanką do Starbusia" - meega konstruktywne, nie ma co :P

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej szczera prawda

    OdpowiedzUsuń
  15. Jamroz fotograf :D
    Nie przypuszczałam, że te zdjęcia tak dobrze wyjdą. Będziemy działać w internecie. :*

    ❤ You

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne fotografie! bardzo mądrze piszesz.. jestem chłonna takich wpisów. od razu obserwuję. mój człowiek, leci buziak!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez tak sadze :) zasada : ,,rzadziej a lepiej '' :) zapraszam do obserwacji www.brenodella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem takiego samego zdania. Ja sama jestem tego przykładem, że wolę zrobić coś porządnie albo wcale. Dlatego zapraszam na moje posty bo być może przypadną Ci do gustu. :-)
    Pozdrawiam serdecznie. :-)
    www.monaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia, a co do posta to masz rację, nie ma co pisać na siłę :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się. Czasem jest fajnie poczytać co ktoś robił w dany dzień, ale nie żeby cały czas. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepiej pisać wtedy kiedy ma sie ochote, po co robić coś na siłę ;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia, masz rację, że nie warto pisać "o niczym" :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z Tobą, najbardziej mnie śmieszą posty jak ktoś pisze posta w stylu nie mam pomysłu co napisać, ale pooglądajcie sobie zdjęcia, masakra. Albo stylizacje robione na siłę na szybko przy braku pogody.
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację! Liczy się jakość, a nie ilość :) Mimo to osobiście lubię regularny styl blogowania i sama w miarę możliwości staram się systematycznie dodawać nowe wpisy ;))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie też supelnie bez sensu wstawiać posty tak banalne, że szok.
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mądrze, dobrze, a przede wszystkim szczerze napisane

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadam się, jeśli ktoś nie ma nic ciekawego do przekazania lub dodaje co dzień (lub w krótkim odstępie) i jeszcze jak pisze " nie mam pomysłu" "" nie wiem co pisać" to ja pierdziele... Po co takie coś?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna jesteś i masz ładną sukienkę :) Racja - posty pisane na siłę są bez sensu! Z drugiej jednak strony nie wolno zapominać o tym, że czytelnicy lubią regularność. Jak już ich przyzwyczaisz do postów co trzy dni... to cierp ciało, co żeś chciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z Tobą :) Świetne tatuaże :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie warto pisać na siłe :). Bardzo ładne zdjęcia :). Myślę, że haul lub rady to fajny pomysł na posta. Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mądre słowa.
    Ciekawy blog. :)
    Zapraszam do siebie do obserwowania i komentowania.
    Dziękuję za poradę, co do wyśrodkowania, może kiedyś skorzytam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja staram się dodawać posty co 2-3 dni, ale nie robię ich na siłę :P A jak nie mam ochoty pisać, to robię sobie przerwę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +ale zgadzam się z tobą :)) Plus posty " nie mam o czym pisać :((((( ale i tak was kocham <3".

      Usuń
  33. Mam podobne zdanie jeśli chodzi o dodawanie postów :) Przyjemniej czyta się coś, co nie jest napisane w stylu "a muszę coś napisać, dawno nie było posta".
    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Kilka popularnych blogerek właśnie pisze tylko i wyłącznie o tym, jak spędziły swój dzień. Zawsze się zastanawiam dlaczego odniosły taką popularność? ;c
    Moją uwagę zwróciły twoje tatuaże, świetne są! :)
    Śliczne zdjęcia, pozdrowienia dla Ciebie i Kamili!

    Serdecznie zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Dziękuję!
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  35. hej ! Masz wspaniałaego bloga ! Co myślisz o wspólnej obserwacji ? Daj znać u mnie na blogu i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie ;) http://natashastyle999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgadzam się, u mnie wiekszość postów jest zapisana - w schowku, mam wene pisze - nie mam dalej, zapisuje nie publikuje. Nie piszmy bez sensu :)
    Pozdrawiam i zaglądam częściej niż na 5 minut :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Osobiście nie dodaję tekstu do moich postów, a jeśli już to krótkie aczkolwiek mam zamiar zmienić to od sierpnia, ponieważ bardziej stawiam na zdjęcia, ale myślę, że tekst też jest ważny na blogach:)
    x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem tego samego zdania - lepiej nie pisac nic, niz pisac byle co :)
    piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Pisać ie na sile nie wróży nic dobrego... lepiej poświęcić ten czas na przeglądanie innych blogów, stron,fotografii i inspirować się na przyszlosc :)
    dodaje do kręgów, buziaki www.xavilove.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja to z chęcią bym haul zobaczyła. :D Kiedyś tak miałam, że wstawiałam posty codziennie, ale po pewnym czasie, gdy można powiedzieć, że nieco "dojrzałam" to stwierdziłam, że nie ma sensu pisać na siłę. ;)

    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie. Może mój blog cię zaciekawi^^:
    http://pamietnik-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślę, że jeśli ktoś wstawia dobre posty co 3 dni, to wcale nie jest złe, potencjalni czytelnicy mogą dokładniej przejrzeć bloga, zapoznać się z autorem, szczególnie, jeśli jest się początkującym blogerem. Ale masz rację, posty pisane na siłę to okropny pomysł.

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  42. wspaniala notka:)))))))))))
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci przeczytania , komentowania i subskrybowania :))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Czerń do Ciebie pasuje ;-) Fakt, lepiej napisać coś porządnie raz na jakiś czas, zgadzam się.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się całkowicie :)

    w-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się całkowicie z tym co napisałaś.
    Super są te zdjęcia oby tak dalej! :*
    http://angelikamajkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz wiele racji, od dawna mam podobne zdanie na ten temat, i myślę ,że wiele osób by mogło się do mnie przyłączyć ale nigdy nie wiedziałam ,żeby ktokolwiek na blogu wywalił to ,że tak powiem z siebie. Dobrze zauważyłaś- trzeba dać czas ludziom na czytanie, a nie wstawiać posty co dwa czy trzy dni , bo zwyczajnie nie nadążają, albo zajmują się tym najnowszym nie patrząc na poprzednie.
    Wydaję mi się ,że ludzie robią to nie tylko by było wrażenie systematyki , ale by ludzie częściej wchodzili , a co za tym idzie było więcej wyświetleń.
    Przypominasz mi kogoś. Jeśli chodzi o sukienkę, jest bardzo ładna ,ale kompletnie nie w moim stylu.. ale do cb naprawdę pasuję. Do twarzy ci w czerni :) Będę wpadać tu częściej, ciekawie piszesz... a po za tym twój blog jest oryginalny, Ma swój klimat i swoją tematykę. Różni się od tych wszystkich...
    Dziękuję za komentarz na moim blogu , i to bardzo, za te miłe :) Nie spodziewałam się :)
    Pozdrawiam:*
    jak-w-niebiosach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Też uważam, ze pisanie posta "na siłę", tylko dlatego, że chcemy być systematyczni, nie jest niczym dobrym, bo po co pisać post o niczym?
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję Ci bardzo za tyle miłych słów! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fakt faktem pisać o byle czym bezsensu , ale w moim przypadku gdzie dodaje fit przepisy i dziewczyny czekają na nowe żeby wdrążyć je w swój jadłospis.Musze co co pare dni coś wrzucic :)
    Pisze tez o sobie jak schudłam 15 kg ale tylko wtedy gdy wiem ,że napisze to z sensem :)
    Piękne zdjecia ! :*


    Zapraszam do mnie ! :* http://konieczkoo.blogspot.dk/2015/08/owoce-morza.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Halo halo kochana, czekamy na nowości :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie wyglądasz! :)
    genialny blog!
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgadzam się z Tobą,że nie warto pisać czegoś o czym nawet nie ma się pojęcie. Takie lanie wody. :)

    Genialne zdjęcie. :)

    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/kombinezon-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Lepiej posta pisac np raz w tygodniu ale żeby był dopracowany :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Też jestem zdania, że jeśli nie ma się pomysłu, to lepiej nie pisać. Posty o niczym nic nie wnoszą do naszego życia, a czytanie ich nie jest zbyt ciekawe.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Pewnie, że lepiej jest napisać post o czymś niż zaśmiecanie blogosfery wypocinami o niczym. Prowadzenie bloga i częstotliwość dodawania notek to rzecz indywidualna, jednak warto wspomnieć, że systematyczność w tej dziedzinie to klucz do sukcesu. Wiem, że ciężko jest częste dodawanie nowości, ponieważ jest to dość kłopotliwe i wydaje się, że lepiej poczekać chwilę dłużej i poczytać o czymś sensownym, kiedy nasz ulubiony bloger jest " w formie", ponieważ liczy się jakość a nie ilość. Pozdrawiam
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. Uważam tak samo jak Ty. Nie stosuję systematyki.. dodaję post wtedy kiedy mam wenę. Nie lubię wciskać ludziom badziewia bo sama nie lubię go naa innych blogach.
    http://blogujzangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgadzam się, lepiej poczekać na dobry materiał i nie wrzucać byle czego. Ja akurat mam tyle pomysłów, że mogłabym publikować nowy post codziennie, ale tu ogranicza mnie czas - przygotowanie jednego wpisu potrafi mi zająć nawet 8 godzin, a wtedy nawet te dwa-trzy posty w tygodniu to jakaś masakra ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger