lutego 11, 2017

To nie jest kolejny post dla zakochanych



      Witajcie.
Tak naprawdę to tytuł miał brzmieć "To nie jest kolejny głupi walentynkowy post dla idiotów" jednak nie lubię mieć takich długich tytułów na tymże blogu.
     Jedni uwielbiają to "święto" a inni niekoniecznie (z wielu przyczyn). Jak się pewnie już domyśliliście ja jestem w tym drugim gronie osób. Nie lubię walentynek, ponieważ uważam ten dzień za bardzo sztuczny. I tak, jest to kolejny głupi anty walentynkowy post.

     Nie da się ukryć że jest to najlepszy okres dla branży marketingowej. W klubach organizowane są imprezy związane z tematyką walentynek, sklepy pękają w szwach od nadmiaru przesłodzonych czerwonych pierdół i serduszek, salony piękności są oblegane, i jeszcze wiele rzeczy tak mogę sobie wymieniać i wymieniać... Jednak w zasadzie, to po co to wszystko?

     Jeszcze kilka lat temu będąc głupią małolatą bardzo jarałam się dniem walentynek. Dziś mimo iż miałabym z kim je spędzać to zdecydowanie mówię temu "nie". "Słodkie" prezenty czy inne misie pysie można dawać nie koniecznie wtedy gdy są Walentynki. Tak samo dotyczy romantycznych wypadów czy okazywanie sobie miłości. O drugą połówkę należy się starać nie tylko w tym okresie. A również musicie przyznać że niestety wiele przedstawicielek płci pięknej bardzo często wywierają niepotrzebną presję odnoście "święta zakochanych". Takie zachowanie jest dziecinne a wręcz bardzo żałosne.

     Co ja jeszcze mogę tutaj dodać?
Kochajcie się i okazujcie tą czułość sobie, bez względu czy jest to 14 Luty, 1 Grudnia, 20 Października czy inny dzień z kalendarza. Jak było w piosence: "Miłość to nie pluszowy miś.".


   

A Wy co sądzicie o Walentynkach? Czy lubicie je spędzać czy może tak jak ja nie?

5 komentarzy:

  1. Nie lubię walentynek i tak jak ty miałabym je z kim spędzać, ale jeśli mam powiedzieć komuś, ze go kocham mogę zrobić to każdego dnia a nie tylko 14 lutego
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam też mam wywalone na walentynki, nic specjalnego w ten dzień nie będziemy robić z chłopakiem 😂😂😂 https://carolinebeauty456.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. w 100 procentach się z tobą zgadzam. Nie obchodzi mnie za bardzo do święto, nie dotyczy mnie, nie obchodzę go. Ale miłość powinno okazywać się sobie codziennie, a nie tylko w walentynki.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Walentynki, ale miłość powinno wyznawać się bez okazji :)

    panisarencja,.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię walentynki, bo jest to taki dzień, jak np. dzień mamy. Niektórzy mówią, że kocha się codziennie, a nie tylko w walentynki. Czy te osoby dla mamy też robią wszystko codziennie i dają codziennie prezenty? Przecież mamy się nie kocha tylko w dzień matki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger