stycznia 02, 2017

Warszawa zimą

 

  Witajcie.
     Trzeba przyznać że piękną jesień mamy tej zimy.  Jeszcze wczoraj nie przypuszczałam że spadnie śnieg. Wszak nie ma go za dużo ale to już zawsze coś.
     Na pewno wiele miast w Polsce jest przyozdobiona różnymi świecidełkami,Warszawa nie odstaje od reszty. No bo w końcu to "stolyca". Bardzo lubię gdy to miasto ma takie dekoracje, szczególnie przechadzając się Nowym Światem czy Krakowskim Przedmieściem wygląda to bajecznie. To kilka kilka z wielu pięknie wyglądających o tej porze miejsc. Mimo że okres świąteczny się już skończył to widok takiej Warszawy wciąż mnie zachwyca.
     I gdyby nie fakt że ostatnio pojawił się większy mróz to chętniej by się chciało oglądać to miasto (pseudo) zimą.




A co Wy o tym myślicie? Czy Wasze miasta również są tak ciekawie ozdobione? 












8 komentarzy:

  1. U nas w Tarnowskich Górach też jest ładnie ale nie aż tak *.*

    http://stylistfashioon.pl/?p=58

    OdpowiedzUsuń
  2. No bardzo ładnie wyglądają te ozdoby ;D
    U mnie w mieście też piękne ozdoby ^_^
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa moje miasto! najlepsza na swiecie!
    zapraszam do mnie na nowy post :)
    kiedy za oknem zimno i ciemno....najlepiej wybrac sie na wakacje do Tajlandii! :) <3
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/02/one-night-in-bangkok/
    xoxo Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że mieszkam w małym miasteczku w okresie okoloswiatecznym wszystko jest pięknie przyzdobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia cudne! Zawsze na takie czekam. Kocham ten klimat ^^
    obserwujemy? daj znac w komentarzu!

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super oświetlenie! Najbardziej podoba mi się ostatnie!
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger