marca 21, 2015

21.03.2015

     WOW. Dzisiaj mamy pierwszy dzień wiosny! Właśnie przebudziłam się z zimowego snu...
Żartuję. Jakoś przez te dwa i pół miesiąca nie pisałam nic na blogu. Wybaczcie. Straciłam wenę twórczą. Zajmowałam się również swoimi kanałami na Yt oraz nauką, nauką i jeszcze raz nauką.
Skoro zaczęło się robić już cieplej stwierdziłam że powrócę z nowymi pomysłami oraz dużą dawką pozytywnej energii. W końcu to czas na wiosenne porządki.

Mam dla Was nie tylko zdjęcia ale również OOTD w wersji VIDEO.

 











Buziaki

31 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post i świetne zdjęcia :*


    http://klaudddusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz czadową bejsbolówkę! ja na taką poluję od dawna!:) świetnie wyglądasz:) pełna energii;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Hohohoh ! Fajnie wygladasz :)
    Ladny blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizaacja :)
    Zapraszam :)
    rabelewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog i posty :)
    Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia a filmik rewelacyjny!!!! Taki pozytywny i śmieszny (w dobrym znaczeniu) :'D

    Pozdrawiam ;*
    smellofvioletlips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacje ;)

    obserwuję :>
    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne video , gratulacje pomysłowości :D

    http://porcelainprincesssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna rozpoczęła się ładnie słonko, ciepło i wgl a dzisiaj co? Siedzę teraz i nadsłuchuje jak leje i mam stracha, że wiatr zerwie mi dach haha :D
    Śliczne zdjęcia, uwielbiam zakolanówki. <3
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, jednak wiosna nas w tym tygodniu opuściła. Na zmianę pada deszcz, śnieg, a człowieka zwiewa prosto z chodnika .
    Kocham zestawy z zakolanówkami, nadają one... uroku ;)
    Cieszę się, że wróciłaś do pisania i będę zaglądać tu regularnie :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! :)

    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. W najbliższym czasie jednak post kolejny pojawi sie dopiero po świętach :) xx

      Usuń
  12. genialna deskorolka w filmiku! ;D
    świetnie piszesz, wstawiasz genialne zdjęcia i robisz super filmiki, nie rozumiem czemu masz tak mało obserwatorów...
    ja oczywiście dałam follow, bo należy Ci się ;)

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz tłuste włosy mogłaś umyć chociaż do zdjęć :( fuuuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejt z anonimowego? Aww jestes bardzo dojrzała/dojrzały :)

      Usuń
  14. Widzę, że spodnie ciasne w pasie bo się zamek otwiera

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy dobrze ze Ty wygladasz swietnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ładna jesteś, fajne, pozytywne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje! :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł miałaś z tym video! :)
    http://mood-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie pozytywne zdjęcia :) Fajny kapelusz, ostatnio mam na taki ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kapelusz. I interesujący pomysł na filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kapelusz. :-)
    Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję ! świetny filmik :) zapraszam do siebie : thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger