stycznia 01, 2015

01.01.2015

          Już jest! Rok 2015!
Po pierwsze chciałabym życzyć wszystkim, aby ten rok był jeszcze lepszy niż ubiegły rok.
Po drugie mam nadzieję że wszyscy spędzili udanego Sylwestra. Ja w tym roku zamiast balować gdzieś w klubie, postanowiłam spędzić ten czas w gronie najbliższych. Po tzw. domowemu.
Po trzecie. Noworoczne postanowienia. Będę więcej się uczyć, oszczędzać, mniej imprezować, więcej ćwiczyć by schudnąć, a może rzucę palenie...
STOP! Noworoczne postanowienia nie są dla mnie. Co rok sobie coś przyrzekam a i tak nic z tego nie wychodzi więc stwierdziłam że raczej sobie odpuszczę w tym roku.
A jak Wasze noworoczne postanowienia? Czy macie do tego silną wolę?










29 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wytrzymam z moimi postanowieniami noworocznymi. Choć nigdy nie mam tyle silnej woli by je spełnić.
    Ten rok będzie inny. Naprawdę.
    Śliczne zdjęcia. Twoje nóżki tak fajnie wyglądają w podkolanówkach ;)))

    noxette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka postanowień noworocznych i chciałabym się ich bardzo trzymać :)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój blog - klik!

    Mogłabyś poklikać w banner na moim blogu, z góry dziękuję ;*

    Chciałabym Ci życzyć, aby ten rok 2015 był dla Ciebie rokiem owocnym (w blogowaniu) i aby spełniły się twoje noworoczne postanowienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje noworoczne postanowienia są podobne - rzucić palenie, schudnąć :) Zapraszam do obserwowania :)
    http://stefansky93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kilka postanowień :D Świetne zdjęcia :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, zdjęcia są prześliczne! ;)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! ♡
    kochacznaczyblogowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku po raz pierwszy próbuje z postanowieniami, mam nadzieję że mi się uda ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. mega tatuaż! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężko z tą silną wolą :(
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny tatuaż :o
    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne zdjęcia! wpadły mi w oko :)
    Twój blog przypadł mi baaardzo do gustu, jest coś, co mnie tu przyciąga :)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. spelnienia marzen! super zdjecia, widze ze chyba lubisz muzyke, ja tez <3
    [poza tym swietny masz blog, chetnie zaobserwuje i będę wpadała częściej, pozdrawiam Cię serdecznie!
    Dorey - mój blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. postanowienia noworoczne też nie są dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post. Ale masz idealne nogi, zazdroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Noworoczne postanowienia nie sa bez sensu :) Na początku roku najlepiej sobie coś zaplanować bo mamy największą motywacje do zmiany. :)
    Również życzę ci żeby ten rok był lepszy od poprzedniego :)
    http://hell-and-heaven-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia :)
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. :)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mam kilka postanowień noworocznych i mam nadzieję,że uda mi się ich trzymać! :) ŚWIETNY POST.♥ :*
    zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również bez postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Ci! :)
    Nie rozumiem jak ludziom nie może ona smakować, bo dostałam taki jeden komentarz :o

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja spisuję swoje postanowienia noworoczne. ;)
    Taka forma bardziej mnie motywuje do działania. :)
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej szczegółów na moim blogu http://mloovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj kiepsko z moją silną wolą :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie mam postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne zdjecia :)

    Caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger