września 21, 2014

21.09.2014

   


  Witam :) Dziś za oknami zrobiło się naprawdę jesiennie. Ja osobiście odliczam już dni do moich urodzin, które będą w przyszłym tygodniu. Dzisiaj jedna z moich ulubionych torebek oraz kurteczka z rozpinanym kapturem. Do wyboru są trzy kolory (granatowa, brązowa i moja - jasna karmelowa). Wybrałam spodnie z push up'em (ale efektu nie widać). Bardzo spodobał mi się ich kolor - taki jesienny. Osobiście lubię kupować niektóre buty w Cropp'ie. Tym razem po raz kolejny nie zawiodłam się na ich jakości. Oczywiście nie zapomniałam o sweterku, który jest cieniutki ale również idealny na chłodek :)
  Zestaw należy do tych bardziej na luzie i na co dzień.






15 komentarzy:

  1. Ja też odliczam do urodzin, ale nie moich, tylko mojego chłopaka :)
    Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw idealny na jesień, bardzo ładne kolory i kurtka też mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz,
    wszystko dopasowane ! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna kolorystyka brazu :)
    Fajny jesienny klimat na zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia:) świetna stylizacja!

    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. hi Alexia, you're a very cute girl! i love the way you dress your self.. :) interesting blog of you, i really enjoy reading your blog :)
    by the way thanks for your lovely comment in my blog :)
    would like to follow each other..? follow me and let me know, i will follow back.. keep in touch!
    www.nadieyaagibb.com - Glam is Everything

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie z push upem? Na jakiej zasadzie to działa? :o
    Podobają mi się te jesienne kolory w tej stylizacji <3
    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wglądasz :) Super stylizacja :) i świetny blog :*

    http://szycie-i-zycie.blogspot.com/2014/09/tidestore.html poklikasz? proszę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post like your outfit ...

    http://littleblackdress97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the color palette of this outfit! Those shoes are beautiful. I also love your lipstick. What shade is it?

    -Helen

    Sweet Helen Grace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx. This lipstick is from Little Mix collection. U can buy this in Superdrug or Boots. xx

      Usuń
  11. Lovely outfit, the bag is so cute!

    I've just found your blog and i think that it would be nice to follow each other to not miss anything, tell me something and I'll follow right back!

    Lots of love,

    http://enfantcoco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! ;*

    myfashionevolutions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger