lipca 31, 2014

31.07.2014

    Hey Hi Hello
Wczorajszy dzień spędziłam w Londynie. Pomimo że mieszkam niedaleko tego miasta to rzadko uda mi się tam pojechać. Z braku czasu. Lecz wczoraj znalazłam (dłuższą) chwilę :) 
Podróż zaczęłam oczywiście od jazdy pociągiem. Od stacji Paddington poszłam piechotką przez Hyde Park do Buckingham Palace.


Następnie (że byłam w pobliżu) przeszłam przez park do Big Bena oraz (przez Westminster Brigde) pod London Eye. 



Znów piechotką (mijając galerie narodową) przeszłam przez Picadilly na Oxford Street i daleko doszłam aż do stacji KingsCross gdzie trafiłam na Harry Potter Shop :) kolejka (by sobie zrobić zdjęcie jak przechodzi się na peron 9 i 3/4) była tak długa że chyba dwie godziny musiałabym stać. Oczywiście ja (jak należy na człowieka leniwego przystało) poszłam nie czekając w kolejce. Jednak zaliczyłam drobne zakupy w "magicznym" sklepiku. 

(A z tego krawata jestem najbardziej dumna!!)

Chciałam wrócić znów na Picadilly ale nogi odmawiały mi posłuszeństwa więc mądrze postanowiłam jechać metrem. Będąc już na miejscu udałam się do M&M World.
Tam to już na samym wejściu było czuć słodkie kuleczki ;) sklep obłędny. Masa gadżetów i nie tylko. Oczywiście nie obyło się od M&M'ów. W rożnych kolorach.


Trip bardzo mi się udał. Następnym razem będąc w Londynie postanawiam nie chodzić tyle pieszo. Cały czas chodziłam na okrędke ;)




















18 komentarzy:

  1. Super :-D
    zajrzyj do mnie

    http://cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne fotki <3 ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam :)
    http://welcome-to-my-little-world-of-gray.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie byłam jeszcze w Londynie, widać, że świetnie spędziłaś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ten "magiczny sklepik"; zazdroszczę;:)
    Pozdrawiam daybykara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci,również chciałabym zwiedzić Londyn.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcie, zazdroszczę, bardzo chciałabym tam być!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym się znaleźć na King Cross :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super fotorelacja! :-)
    Może obserwacja? zacznij i daj u mnie znać:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Londyn jest piękny! bardzo chciałabym odwiedzić go w najbliższym czasie... Cóż, może się uda? :)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :)
    life-teenager-blog.blogspot.com
    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki śliczny case na telefon *o* śliczne zdjecia:)

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> **Mój post - klik** (wzamian masz szanse ze Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudowne zdjęcia, zazdrościmy !! ;*
    http://believe-in-yourself-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wycieczka! Zazdrooo *-*

    matiaga.blogspot.com <- nowy post! zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak super :D Ja jadę do Londynu w październiku. Mam nadzieję, że będzie tak samo fajnie :) Krawat naprawdę śliczny ;)
    obserwacja za obserwację?
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Jak w Londynie jest cudownie ;) jestem pod wrażeniem ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia <3
    Zazdroszczę ci bardzo, bo od zawsze chciałam jechać do Londynu, ale niestety nie ma jak.
    Chętnie zajrzę do tych sklepów, a w szczególności do sklepu związanego z Harry'm Potter'em ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Amastria , Blogger